luni, ianuarie 17

Kate Moss la 37 de ani

Kate Moss a implinit ieri 37 de ani. In locul unei petreceri zgomotoase a preferat sa ia masa la Lipp in Paris cu prietenul ei, Jamie Hinch. In ultimii ani si eu fac la fel de ziua mea, demult nu am mai simtit nevoia unui party care sa ma lase fara pic de vlaga doua zile dupa...
Este imbracata la fel ca in alte dati, nimic deosebit: blugi gri, slim cut, camasa alba, sacou de stofa, botine.
Eu cred ca putea sa se straduiasca putin mai mult, insa pare sa fie foarte fericita si sa se simta bine in pielea ei, ceea ce face ca restul lucrurilor sa para simple bagatele:)

7 comentarii:

Anonim spunea...

O cam pune prietenul in umbra. :P

Laura spunea...

E atat de frumoasa,placuta si relaxata :-)

DeliasBeautyBlog spunea...

Imi place stilul ei.E ft sigura pe sine si asta o face deosebita!

DeliasBeautyBlog spunea...

Imi place stilul ei!
E ft sigura pe ea si asta o face deosebita!

iguanitza spunea...

mi se pare foart skinny, dar e ok. E o femeie de succes.
Nu-l știu pe prietenul ei, dar pare un bărbat sexy, chic.
Le stă bine.

Adriana spunea...

Mie in poza asta mi se pare chiar urata (isi arata varsta) si incaltarile ii fac si piciorul mare. Nici la par nu mi se pare aranjata. ai dreptate, putea mai bine!

Adelina Eneșca spunea...

Ce relaxata e...eu nici acum la 20 de ani nu sunt asa degajata...oare cum voi fi la 37?