luni, ianuarie 31

Eu nu m-am mai dat cu parfum de noua zile!

Cand am spus ca voi lua o pauza de la parfumuri, nu imi imaginam ca va trece o perioada atat de lunga pana imi va reveni pofta de...parfumat. Dupa experienta otravitoare de sambata trecuta cu Michael Kors (relatata AICI) care m-a marcat, nici macar nu am mai atins vreuna dintre sticlutele mele frumoase de pe masuta de toaleta. Ieri la pranz am luat masa intr-un restaurant si la un moment dat a trecut pe langa mine o fata cu o mireasma grea, arabeasaca. Mi s-a facut rau intr-o clipita.
Impresia mea este ca m-am intoxicat de-adevaratelea. Nu stiu cand mi se va face din nou dor sa ma parfumez, este pentru prima oara in viata cand trec prin asa ceva. Nici macar nu credeam ca este posibil, cunoscand pasiunea mea nelimitata pentru miresme dulci, grele, senzuale sau, dimpotriva fresh si ingenue.
A mai experimentat cineva o perioada lunga in care nu putea suporta parfumurile?
Nici macar pe cele de care se lasase fermecata inainte?
Eram in stare sa ma las emotionata pana la lacrimi de o noua esenta pretioasa, insa cred ca de-abia acum, cand nu le mai suport prezenta,  am parte de adevarata provocare.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

22 de comentarii:

Anonim spunea...

Poate esti insarcinata...

;-)

adela sirghie spunea...

nu, nu sunt...

maria spunea...

Si pe mine ma deranjeaza exagerarea unora in a folosi parfumul! Am perioade lungi in care nu POT folosi parfum!

ioana spunea...

si eu sunt intr-o perioada de acest gen.nu mai pot suporta mirosul parfumurilor,mi se face rau instantaneu . cred ca din cauza prietenului meu care isi dadea de prea multe ori si dimineata pe stomacul gol nu imi cadea deloc bine,nu gasesc alta explicatie

Anonim spunea...

S-ar putea sa ai probleme cu fierea. Mama mea a trecut prin o faza asemanatoare. Nu mai putea suporta niciun fel de parfum si dupa un control i-au gasit pietre la fiere.
Sper sa nu fie cazul tau. Poate e doar ceva psihologic.

Alexandra spunea...

unele mirosuri puternice provoaca astfel de simptome daca esti in cursul unui tratament homeopatic. Altfel, poate este o simpla alergie..

DeliasBeautyBlog spunea...

Uf...eu nu am patit niciodata asa!
De fiecare data cand miros Hugo Boss Femme imi vine sa ma dau cu el non stop :))

Hiacint spunea...

Am observat si eu acelasi lucru - parfumuri care mi-au placut acum imi fac rau. Imi pare rau dupa ele, dar nu le mai suport. Ți se face rău și de la alte mirosuri?

adela sirghie spunea...

Nu, doar de la parfumuri. Parfumuri pe care inainte le adoram...

Federova spunea...

Asa a avut si prietena mea o perioada, nu suporta nici macar deodoranutul, pana a aflat ca e insarcinata...take care! ;))

adela sirghie spunea...

Nu sunt insarcinata.

Laura spunea...

O fosta profesoara, de matematica folosea Dune. La inceput imi placea, dar dupa o perioada deja imi era greata numai cand ma gandeam la parfumul asta. Tin minte ca toti colegii spuneau ca parca ar fi spray de tantari :-)

Anonim spunea...

Eu tin minte ca am avut o perioada asemanatoare cand am fost insarcinata, acum 18 ani. In primele luni nu suportam parfumurile, in ultimele luni nu suportam mirosul de mancare. Oricum, atunci cand am fost sa nasc am avut 2 nebunii. Sa ma dau cu ruj si cu putin parfum.(la incheietura).Lili

Anonim spunea...

Si eu tot la sarcina m-am gandit knd am citit.probabil ti-a ajuns parfumul ala pana in maduva oaselor

adela sirghie spunea...

Chiar imi pun problema daca imi va reveni vreodata gustul pentru parfumat. Si mai ales cum va reveni aceasta dorinta. Oare o sa ma trezesc intr-o dimineata si o sa strig, ca si cum as pleca la lupta PARFUUUUUUM! ACUM!
Oricum ai lua-o, este o mare ciudatenie

Corina spunea...

Daca nu iti va reveni le pui pe blog pe dulapior:D daca aceasta stare se va prelungi si la mirosul mancarii sau mai stiu eu ce alte mirosuri, poate ar fi bine sa-ti faci niste analize. poate este ceva mic/c caruia nu-i place parfumul...:D

Anonim spunea...

De la fiere poate fii,asa pateam si eu uneori,cand simteam parfum mi se facea greata instant..f aiurea

chicandchip spunea...

Of, eram pustoaica cand s-a lansat Little Black Dress si m-au angajat sa parfumam lumea pin Unirii. M-am imputit de nu pot descrie, dupa aerisiri si spalari repetate a trebuit sa dau hainele.....cu parfum m-am mai dat dupa 2 luni. Nici acum nu suport nici sa vad, nu mai zic sa miros LBD, mi se face greata. O sa iti treaca dar sigur iti vei aduce aminte :(

A. G. spunea...

Parfumurile contin o multime de substante toxice si alergene. Cu siguranta te-ai intoxicat. Eu am patit-o cu un Kenzo si din pacate am facut si o dermatita puternica de la el. Grija mare cu parfumurile! Despre toxicitatea lor eu am gasit mai multe informatii pe blogul acesta: http://totuldesprearomaterapie.blogspot.com

adela sirghie spunea...

@AlinaG: de acord, insa acelasi lucru se aplica si la plante: multe dintre ele , desi 100% naturale, provoaca reactii adverse.

A. G. spunea...

Daca o luam ad literam totul in univers este chimie deci orice substanta cu care intram in contact ne poate provoca alergii, chiar si aerul, insa uneori, in ceea ce priveste cosmeticele traditionale se organismul ajunge la un punct de saturare si da alarma

adela sirghie spunea...

Asa este, dar uite ca sunt alergii cumplite si din cauza alunelor de padure sau a capsunelor. Cunosc chiar cazuri grave...