duminică, ianuarie 9

Cand o sa implinesc 40 de ani vreau un tort asa. Exact asa!


Nu stiu cine l-a facut, am salvat poza pe desktop mai demult.
Presupun ca trebuie sa merg la un cofetar de top, sa ii dau poza si sa ii spun ca vreau un tort exact asa:)
Sper sa nu fie palaria prea mare pentru un cofetar de top din Bucuresti.

22 de comentarii:

ColourMePretty spunea...

Arata si yammy si frumos...sunt curioasa cum arata interiorul, din pacate mi-l imaginez cu ciocolata si io-s cu cele albe, mai mult crema decat blat fainos.

Unknown spunea...

apeleaza la the cake boss :)))

Unknown spunea...

ce dragutz eee..
imi place mult martipanul..
iti recomand o cofetarie care cu siguranta iti poate face torul asta

http://www.cofetariaaltfel.ro/

sper sa-ti indeplinesti dorinta:*

AlinaS. spunea...

Nu trebuie sa fie musai un cofetar faimos. Daca dai o cautare dupa blogurile culinare, la cine face torturi spre vanzare sigur vei gasi pe cineva din zona ta. E foarte frumos!

Anonim spunea...

Buna Adela. Cand faci 40 de ani? Ce varsta rotunda. Cum te simti la o asa frumoasa varsta? Tu ai copii, nu cred ca am pus intrebarea asta pe blog, desi te urmaresc de foarte mult timp. :)

Pupici si La multi ani!

DeliasBeautyBlog spunea...

Arata bestial!!
Dintr-odata mi s-a facut foame :))

Lavi spunea...

e super, super! Desi torturile astea foarte colorate nu imi fac pofta, imi place mai mult sa le admir.:)

Zuzele spunea...

Stai linistita ca s-a rezolvat!
La adresa asta gasesti cel mai tare cofetar prajiturar ever care iti poate face minunatia aia cu siguranta:

http://giovannascakes.blogspot.com/

Intra si vezi cate dintre operele ei!:)

Anca Buzea spunea...

Arata superb! Mi-ar fi jena sa-l mananc :)

Aliceee Traveler spunea...

Arata splendid!

Dar ma intreb, ai putea sa il tai?
Fiindca mie mi-ar fi greu ...

Jules spunea...

Wow, ce minunatii am vazut pe blogul pus de Zuze!

Eu stiu o cofetarie italiana unde fac torturi de genul asta, http://www.pasticceriagiuseppina.ro/

Fac un profiterol genial. Si au implinit dorinta sotului meu, de a pune micile gogosele in forma de tort, pentru ca voia un tort-profiterol.

Zuzele spunea...

Adela, asta nu-ti place?:))

http://3.bp.blogspot.com/_mzynf_liPOw/TRx7WsOGAtI/AAAAAAAAPh8/H1jcFaAs9PA/s1600/DSC_7385.JPG

Zuzele spunea...

Gata, ti-am gasit tortul perfect:

http://giovannascakes.blogspot.com/2010/12/make-up-cake-for-paty.html

WhisperOfSecret spunea...

Lesiiiiiiin! Ce pofta mi-ai facut. Iti doresc sa ai un tort ca acesta de ziua ta.

Adelina Eneșca spunea...

Minunta tortul, eu mi-l imaginez cu ciocolata! Si mai e si honeysuckle!

adela sirghie spunea...

@Ramona: interiorul trebuie sa fie alb, fondant...
@Anonim: o sa fac 40 peste doi ani, insa am pus poza pe blog sa nu o pierd, sunt sigura ca vreau tortul acesta!!!
Nu am copii...asa ca pot sa il mananc singura pe tot:)

adela sirghie spunea...

@Adelina: acum, ca m-ai facut atenta am observat ca e honeysuckle...e tortul perfect!

Anonim spunea...

In 2 ani se pot face multe, inclusiv copii asa ca poate ar fi bine sa cauti si big models;)

adela sirghie spunea...

:)

Deea D. spunea...

Hai ca peste 20 de ani o sa mancam tortu' asta impreuna, imparti cu toate bloggeritele :->.

purple spunea...

sa fie asa cum ti-l doresti si poate si mai honeysuckle:)))...insa sa fie si gustos,de obicei torturile de nunta arata divin si gustul e ff dezamagitor:))

Anda Zelenca spunea...

Cat e de faaaaain!:X