miercuri, ianuarie 12

Una dintre cititoarele blogului

In urma cu o saptamana-doua, una dintre cititoarele blogului mi-a scris, rugandu-ma sa ii spun parerea mea in legatura cu niste produse care se gaseau la reduceri pe site-ul Fashion Days. Imi lasase si link, doar ca acolo trebuia sa te inregistrezi, nu mai intrasem niciodata, nici nu imi placea prea tare conceptul lor, asa ca am salvat mailul in Draft gandindu-ma ca intai caut pe google informatii despre marcile respective(despre care marturisesc, nu auzisem pana atunci). Din pacate, am sters draftul din greseala a doua zi si mi-am dat seama mult prea tarziu. O rog insa mult pe fata care mi l-a trimis sa imi dea un comentariu aici si sa imi lase inca o data detaliile.
Totodata, le rog mult pe fetele care imi cer sfaturi pe mail, sa intre la off-topic ori de cate ori au o nelamurire, eu incerc sa raspund cat mai bine la toate solicitarile. Pe blog se salveaza automat, deci nu se pierd.

Rozele sunt pentru cea care a tot asteptat un raspuns de la mine si il primeste abia acum, odata cu scuzele mele...
Imi dau seama ca ar fi trebuit sa ii daruiesc virtual ghioceii de primavara timpurie, dar abia acum mi-a trecut prin minte sa apelez la aceasta modalitate de comunicare.

4 comentarii:

Agnes spunea...

ii raspund eu cititoarei : mi-am comandat trei tricouri de pe site-ul acela, 120 lei fiecare, se presupunea ca erau reduse cu 70%, Erau "Ungaro". Cand le-am primit, dezamagire totala: fake-uri in toata regula !!! le-am trimis mail mi-am spus parerea si i-am facut cu ou si otet i-am intrebat de ce fac reclama ca sunt produse originale cand ele dau pe dinafara de porcarii ce sunt. Si-au cerut scuze au zis ca nu e vina lor ca distribuitorul e de vina...in final s-au oferit sa-mi dea banii inapoi. Sfatul meu: nu comandati de pe Fashion Days!

purple spunea...

asta cam asa e....nu comanda cosmetice daca nu sunt de pe site-urile brandurilor respective...oricat de scumpe sau ieftine ar fi...nu mi-am comandat niciodata cosmetice online,nici de pe strawberry nici din afara(aici ar fi din cauza taxelor vamale..ca de nu produse MAC as fi avut de acum 5 ani)produsele la care visez cu ochii deschizi dar tot nu ma indur pt ele sa experimentez experienta comandarii online:(

Eu spunea...

Uneori ti-as imbratisa mana ce sadeste ganduri peste clipele noptilor mele,alteori te-as imbraca in singura rochie lipsita de alintul tau atat de familiar''AZI IMI PLACE..'',singura rochie in care mi te pot imagina,rochia din flori de primavara tesuta in tonurile sufletului tau,cu care te imbraci de-atatea ori atat de duios ..
Dar nu stiu decat sa te culeg mereu si sa te asez intre filele popasurilor mele sufletesti,ghiocel nestiut al unei primaveri cu miros de menta si iasomie..
Iti asez si eu aici o petala de poezie,pt ca, de atatea ori m-ai facut sa ma gandesc la viata..

''E-asa de trist să cugeti ca-ntr-o zi,
poate chiar maine, pomii de pe-alee
acolo unde-i vezi or să mai stee
voiosi, în vreme ce vom putrezi.
Atâta soare, Doamne,-atâta soare
o să mai fie-n lume dupa noi;
cortegii de-anotimpuri si de ploi,
cu par din care siruie racoare…
Si iarba asta o să mai rasara,
iar luna tot asa o să se plece,
mirata, peste apa care trece-
noi singuri n-o să fim a doua oara.
Si-mi pare-asa ciudat ca se mai poate
gasi atata vreme pentru ura,
când viata e de-abia o picatura
intre minutu-acesta care bate
si celalalt – si-mi pare nenteles
si trist ca nu privim la cer mai des,
ca nu culegem flori si nu zambim,
NOI, CARE ASA DE REPEDE MURIM.”

adela sirghie spunea...

@Ati: eu cred in Mitul Eternei Reintoarceri:)
Prin urmare, frumusetea sufletului si nobletea lui sunt salvate.