luni, ianuarie 10

Din lumea celor care nu cuvanta...



11 comentarii:

Adelina Tomescu spunea...

Ce dulce e! De obicei nu imi plac pisicile, dar aceasta e tare draguta!

adela sirghie spunea...

e talentata si cuminte:)

iguanitza spunea...

OMG =)) e adorabil !! și cum stă el așa după ce se "metamorfozează"

Zuzele spunea...

hahahhahahhahahhahahahhahha cat de tare!!!:))

Alexa spunea...

Vai...e pur si simplu adorabila!! As smotoci-o putin :)

Agnes spunea...

ft tareee hahahahah!

Hanna spunea...

super like again!! :))

Annamaria spunea...

:)) :)) :)) Foarte interesant. De obicei pisicile nu suporta nici macar o zgarda la gat. Dar absolut tuturor pisicilor le place sa se ascunda: intr-o punga, isi ascund doar capusorul sub covor (tu nu trebuie sa le vezi), intr-o caciula si banuiesc ca asta a vrut sa faca si ea. Nu?

Cats rule! :)

http://www.youtube.com/watch?v=LVoeKVOn1pQ&feature=related

ioana spunea...

am vazut si eu pisicuta pe youtube impreuna cu explicatia:de fapt filmarea e rulata invers,pisicuta isi dadea jos caciula din cap

adela sirghie spunea...

Nu m-am gandit la asta:)
Cred ca mi-a placut povestea si am vrut sa o cred, dar cred ca ai dreptate. Era prea de tot ca o pisi sa faca asa ceva.
Din seria "minte-ma frumos"

adela sirghie spunea...

oricum, important e ca mitzi nu pare deloc nefericita din cauza situatiei... oricare ar fi fost ea:)