vineri, ianuarie 7

Ce sa cumperi cand ai pleoape uleioase

De multe ori, pe acest blog, am discutat la comentarii sau in articole separate, despre fetele care au pleoape uleioase. Concluziile (trei la numar pana acum) la care am ajuns sunt urmatoarele:
1) sa te dai des cu pudra absorbanta pe frunte
2) sa folosesti un primer de calitate care sa fixeze machiajul
3) sa nu folosesti creme grase pentru ochi(gelurile usoare si transparente sunt singurele potrivite)

Dar astazi mi-am dat seama ca exista si un al patrulea punct despre care nu am discutat niciodata, nici macar la comentarii: este vorba de machiajul adecvat.
Daca te confrunti cu pleoape uleioase, ti se potrivesc numai machiajele mate(nicidecum cele stralucitoare sau cremoase!), care au neaparat in compozitie si pudra de orez, care are reale calitati absorbante.
Trebuie sa precizez ca pentru a ameliora semnificativ situatia dificila a pleoapelor uleioase(pe care nu rezista aproape niciun fel de machiaj) este necesar sa tii cont de toate cele patru puncte enumerate mai sus.
Daca mai cunoaste cineva remedii care dau rezultate, va rog nu ezitati sa ni le impartasiti, ca de obicei, la comentarii:)
LATER EDIT: cateva concluzii, in cazul in care nu ati citit deja articolul, gasiti si AICI (deoarece multe fete mi s-au plans...)

7 comentarii:

Amalia spunea...

E utila si o vizita la dermatolog in cazul acesta pentru ca poate depista mai usor cauza pleoapelor oily si poate recomanda un tratament personalizat pentru cazul fiecareia.

Unknown spunea...

Nu stiu ce sa spun in legatura cu punctul 4 :) Fardurile din trusa 88 Metal Mania rezista mai mult decat cele mate din 88.Cel putin in cazul meu

Lavi spunea...

pleoapele uleioase pot fi si o cauza a sebumului produs de scalp( care in timpul zilei se prelinge), nu neaparat de ten, asadar si un sampon sau un tratament pentru par gras cred ca ar ajuta.

adela sirghie spunea...

@Lavi: da, asa este, de acord cu tine, am si dezbatut intr-un articol aceasta problema, poate ar fi trebuit sa pun un link.
xoxo!

Gabriela spunea...

Eu am pleoapele uleioase pt ca am ten mixt si scalp cu tendinta de ingrasare. Folosesc si farduri mate si sidefate (niciodata cremoase) insa orice textura ar avea tot se aduna fardul de pleoape. Deci nu cred ca asta ar fi problema.. Am folosit si fdt chiar inainte sa pun fardul- tot s-a adunat. Crema de ochi cu care ma dau nu a contat daca a fost grasa sau nu atat timp cat am pus-o in cantitatea optima cat sa fie toata absorbita. Pt ca si daca folosesti o crema lejera ( un gel) si pui mult, excesul care nu mai poate fi absorbit o sa se vada pe fata. Asa ca in final solutia mea in momentul de fata nu e decat unul : PRIMER-ul !! (bineinteles ca nu oricare ci Too Faced )Si ce sceptica eram cand l-am cumparat... Ziceam: nooo.....never nu o sa imi pastreze machiajul. Dar o face perfect !;)

Dana R. spunea...

Am si eu un trick, testat pe mine. Mie nu mi se aduna fardul, pentru ca nu folosesc, dar anticearcanul face o groaza de cute pe pleoapa. Asa ca neaparat inainte sa ma machiez, ma demachiez si de abia apoi aplic crema de ochi. Asta ajuta ca tot sebumul sa fie inlaturat si crema sa intre mai bine si mai repede in piele.

adela sirghie spunea...

Dana, nu am incercat cu demachiant, dra de obicei ma spal cu apa rece pe ochi in fiecare dimineata.