marți, ianuarie 25

Azi imi place...reclama Chanel spring-summer 2011

Joaca in gradina bunicii, cu furtunul de apa...una dintre cele mai placute indeletniciri de vara din copilarie. Daca nu ati trait-o, nu se poate descrie atata bucurie, atata fericire, asa univers plin, rotund si egal cu sine insusi, cum numai in copilarie gasesti. Sau poate simti o adiere usoara, citind romanul La Medeleni, prima parte.


Chanel S/S 2011—Freja Beha Erichsen, Stella Tennant, Baptiste Giabiconi shot by Karl Lagerfeld 
Least Appropriate Activity For A Garden Party

6 comentarii:

Mihaela Pojogu spunea...

Furtunul ne cam limita miscarile, noi, eu si copii din copilaria mea, foloseam mai mult, stropitorile, galetile, sticlele cu dopul fisurat, ne fugaream spre disperarea bunicilor, dar cel mai mult mi-au placut intrecerile pe cai pana la iazul din marginea satului .. ce viata ! :D

Anonim spunea...

Felicitari pentru modul in care scrii..intotdeauna imi face placere sa iti citesc blogul....ai ceva talent de scriitoare sa stii, esti creativa si asta conteaza

adela sirghie spunea...

@miha.ela: si eu am luat cateva lectii de calarie, dra niciodata nu am ajuns asa departe, pana la intreceri in galop. Suna fantastic!

adela sirghie spunea...

@e: sper sa ai "gura aurita", pentru ca lucrez la o carte...

Mihaela Pojogu spunea...

Adela pe mine unchiul meu m-a invatat, nu am folosit saua, uneori o patura si un hat. Am avut un cal (doi, cu iapa, dar ea era nebuna, te musca si incerca sa te arunce daca nu avea chef)bun, ciocolatiu cu o steluta in frunte si pana sa capat curaj l-am tesalit, l-am plimbat, adapat si hranit, ne-am imprietenit, nu ca ar fi fost greu cu el.. eu eram cea sperioasa.. si apoi ne-am aventurat.. aveam vreo 10 anisori si un par pana in talie de lung, purtam rochite cu un pantalon scurt .. m-au napadit amintirile si m-am lungit la vorba !

Ideea e ca niciodata nu e prea tarziu sa faci ceea ce iti place, o zi buna ! :*

adela sirghie spunea...

grozave amintirile tale!