luni, ianuarie 3

Beautynews: Eau de Jimmy Choo!


Eau de Jimmy Choo? Ei bine DAAA, exista. Creatia lui Polge. Olivier Polge (care a realizat si Paris de la Balenciaga, ultima mea pasiune). Astazi am aflat si eu de AICI si m-am grabit sa va impartasesc descoperirea.
Mai avea nevoie piata de gen de inca un parfum?
Ei bine, daa, ca sa fie funny.
Ei bine, nuu, pentru ca nici Serge Lutens, Jean Claude Ellena sau Michel Roudnitska nu se apuca sa lanseze colectii de pantofi pentru fetele din Sex&The City.
De aceea, pana cand nu incerc acest parfum, nu stiu daca Eau de Jimmy Choo este o idee buna sau rea.
Prima mea impresie este clara, strans legata de ideea ca Eau De Jimmy Choo nu e decat o banala gaselnita de marketing, din seria hai sa mai inventam si noi ceva ca sa nu zica lumea ca stam degeaba. Chiar daca e creatia lui Olivier Polge, care a avut nevoie de trei ani pentru a definitiva acest parfum.

Si uite-asa, vrand-nevrand  ne-am trezit in miezul lansarilor parfumate din lumea colorata in honeysuckle a lui 2011:)


7 comentarii:

Hanna spunea...

da,da,da.. si eu cred ca nu este decat o strategie de promovare, pentru ca eu nu cred ca poti fi bun la toate. e la fel ca la un aparat foto foarte bun cu functie video, care nu o sa filmeze never ever ca o camera pro. asa ca, eu cred in .. separarea functiilor :D:D.

adela sirghie spunea...

Olivier Polge e cel care a creat parfumul pentru Jimmy Choo, dar si mie (la prima vedere, desigur) mi s-a parut ceva ciudat, latura pur comerciala mi se pare mult prea evidenta, parca ar fi fost creat pe platforma L'Oreal:(

Poti spune, evident, ca si la Balenciaga e vorba de o latura comerciala, insa in acest caz parfumul are povestea lui, sta in picioare si e invaluit de mai multa discretie si violete

mada spunea...

... am nevoie de un sfat ... trebuie sa cumpar un parfum cadou insa nu stiu ce gen de parfum prefera sarbatorita, nici nu am pe cine sa intreb :( ... asa ca vreau sa iau ceva cat mai neutru ... potrivit de dulce, potrivit de fresh ...

ce ati cumpara in locul meu?

adela sirghie spunea...

ceva de la burberry:)

Fabuloasa spunea...

Bineinteles ca este o gaselnita de marketing, asa cum sunt majoritatea parfumurilor si cosmeticelor create de marile case de moda.

Nu spun ca nu ar fi bune, unele dintre ele chiar sunt de o calitate grozava, dar nu intotdeauna. :)

Agnes spunea...

da' ce seamana sticla cu Flowerbomb!

Andreea spunea...

Da, am observat ca mai toata lumea, are, n-are treaba scoate cate un parfum :)) Sa mai faca si ei un banutz. Sticla mi se pare simpatica! :)xoxo