luni, ianuarie 10

Nu ma deranjeaza daca...

...nu folosesc un fond de ten cu acoperire mare. Sau medie. De fapt acum imi plac fondurile de ten cu acoperire mica, cele care nu iti modifica nici aerul natural, nici forma fetei si care nu se vad ca o masca pe fata. Nu ma deranjeaza ca nu acopera fiecare por. Preferatul meu in acest moment este Translucent Bronzing Concentrate de la dr Hauschka( detalii AICI), ce o are o consistenta de perdea fina de matase transparenta pe fata. Practic, nu acopera nimic (sau mai nimic),  ci da luminozitate, aspect sanatos si se topeste parca in ADN-ul tau. Pentru zona cearcanelor si nas, vin, destul de discret, cu intariri: un baton nude de la Eddie Funkhouser, pe care il aplic cu zgarcenie. Blenduiesc, ma joc, sterg, iar aplic, pana in momentul cand imi place rezultatul din oglinda. Am avut si fdt in stare sa acopere tot, insa nu am fost multumita. Oricat de bun era produsul, mi se parea ca am un aspect fainos pe fata. Cred ca am gresit atunci, nu acum. Atunci vroiam sa acopar tot-tot, sa nu se vada nimic, acum vreau sa disimulez. 

9 comentarii:

DeliasBeautyBlog spunea...

Daaaa..te inteleg perfect!Dupa ce mi-au trecut prin mana destule fonduri de ten de la acoperire medie spre mare mi-am venit in fire si nu as mai folosi niciodata nimic care sa nu arate perfect natural.
Eu folosesc Mineralize Satin Finish de la Mac.Recunosc ca nu acopera mai nimic,dar in schimb uniformizeaza culoarea si ofera tenului meu stralucirea de care are nevoie.Si hey...ptr ce s-a inventat concealer-ul nu?

Gina spunea...

si eu mai demult vroiam sa acopar totul, dar imi place mai mult daca e mai discert , arata mai natural si fresh

Anca spunea...

Nici mie nu imi place sa acopar totul. In fond un "bump" tot se va vedea (daca ai cosuri), si decat sa iti strici tenul cu tot feluri de porcarii si sa arati de parca ti-ai bagat capu intr-un tort, mai bine mai natural.

mada spunea...

nici mie nu imi place aspectul prafos, mi se pare ca imbatraneste ... cand pun fond de ten pe fata il amestec cu putina crema inainte ...

Lavi spunea...

Eu folosesc fonduri de ten cu acoperire medie/mare in cantitate foarte mica amestecate cu putina crema si obtin exact rezultatul dorit. Ar fi ideal sa folosesc un fond de ten cu acoperire mica, categoric ca arata mai natural dar am urme de la acnee si nu imi permit iar daca aplic corector numai in zonele afectate, oricat de buna ar fi nuanta tot am impresia ca se vede diferit de restul tenului si implicit nu arata natural. Dar pentru fetele cu un ten frumos, fara prea multe imperfectiuni un fond de ten cu acoperire mica este intradevar solutia cea mai buna.

Unknown spunea...

ai mare dreptate ! prima data cand am facut cunostinta cu fondul de ten, imi acoperam tot tenul, sa se vada perfect ... acum mi-am dat seama ca-mi place muuuuult mai mult fara sa-l incarc atata ! arata mult mai natural si am ajuns sa-mi iubesc imperfectiunile ...

Ema, Brasov spunea...

"se topeste parca in ADN-ul tau": ce frumos ai scris...

purple spunea...

total de acord...pe langa masca ...este sentimentul ala de ceva vascoz pe fata...fie ca te obisnuiesti dupa ceva vreme fie nu...e cel mai scarbos sentiment in ale machiajului...

Andreea spunea...

Un fond de ten cu acoperire mare mereu v-a arata ca o "masca" chiar daca este de aceeasi culoare cu nuanta tenului nostru.
Desi majoritatea dintre noi tanjim dupa un fond de ten cu acoperire medie-mare ,adevarul este ca nu e chiar ok.
Pupici!