marți, august 10

azi am avut o zi mentolata


De dimineata, spre marea mea bucurie, am primit o vizita de la o firma de curierat. Am castigat, acum cateva zile, printr-un fericit concurs de imprejurari, de la Ema din Brasov - http://salonbrasov.blogspot.com/2010/08/concurs-o-suta-de-postari.html, un sampon Fudge Daily Mint si- in plus, in urma unei mici discutii in contradictoriu, mi-a mai trimis sa incerc si o crema exfolianta pentru picioare, care miroase (intamplator, cred eu), tot a menta. Urmeaza review-uri la ambele, evident, prima impresie este foarte buna, dar mai astept pana cand ajung pe la jumatatea produselor, pentru o parere obiectiva. Deci azi dimineata m-am spalat cu un nou sampon, mentolat si mi-am rasfatat si catifelat picioarele cu un scrub la fel de mentolat anti-calozitati. In jurul meu, aburii baii pareau mai prietenosi si mai racorosi decat de obicei(planta aceasta chiar face minuni!)asa ca am decis sa continui in aceeasi nota refrescanta. Am folosit parfumul anti-canicula Aqua Allegoria Mentafolia, de la Guerlain, despre care am mai scris, iar pe buze m-am dat cu un gloss nude de la Cargo, Blu_ray High Definition, care are si un mic efect de plumping (in sensul ca te furnica putin, dar placut si evident, tot mentolat). Nu imi dau seama cat de mult mareste volumul buzelor, dar gloss-ul imi place foarte mult.
Asadar, am avut o zi de vara mentolata, chiar daca cu ceva vreme in urma am decretat ca pe mine rozmarinul ma energizeaza cel mai bine, si am chiar si planta in ghiveci pe biroul meu.
Ceai de menta cu gheata nu am baut, desi mi-a venit aceasta idee:)
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

3 comentarii:

Ema, Brasov spunea...

Ma bucur ca ai avut o zi racoritoare (mentolata) :)
Ema

adela sirghie spunea...

Asa a fost! Desi mentosanele le-am terminat alaltaieri si nu mi-am mai cumparat altele, am avut cativa inlocuitori de nadejde!

Irina M. spunea...

Nice! :)

Eu mi-am luat de la Guerlain Allegoria cu Mimoza...e dulceaga, miroase a floricele si miere.. :) perfecta pt diminetile de vara.