vineri, august 13

Produsul lunii august: A new blush in town! Cargo Cheek Activator

Cheek Activator(un nume potrivit unui robotel simpatic si curios din desene animate) este noul blush pe care l-am testat de la firma Cargo. Sunt doar doua variante deocamdata, Rose Flush si Coral Flush, iar eu l-am incercat doar pe cel roz. Este o pasta albicioasa(are o textura matasoasa de crema light) in interiorul unui tub negru. Chiar te intrebi la ce o fi buna prima oara cand deschizi capacelul. Aplici cu degetele o picatura pe obraji, apoi incepi sa efectuezi miscari circulare. Culoarea se inteteste, iar obrajorii tai se imbujoreaza cu fiecare miscare. Practic, cu cat masezi mai mult, cu atat culoarea este mai intensa, de aceea va sfatuiesc sa luati cu multa zgarcenie din tubulet. Culoarea este frumoasa si flatanta, ceea ce eu am numit mereu "un roz inteligent", are o luminozitate naturala, creeaza o mica si placuta impresie de pometi umflati, ceea ce m-a determinat sa il numesc produsul lunii august, deoarece eu imi doresc mereu farduri care sa confere acest aspect, de definire. Rezista de dimineata pana seara. Este potrivit pentru tenul meu mixt, dar si pentru cel sensibil si uscat. Este surioara colorata a unui alt produs creat de Cargo, mascara Lash Activator si costa 108 ron. In Romania-gasim Cargo numai la Sephora, sunt distribuitori exclusivi.
Eu am folosit surplusul care ramanea de la obraji si pe pleoapa superioara, pentru luminozitate.


DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

4 comentarii:

Lavinia Isac spunea...

aveti un blog foarte interesant si folositor!va doresc multa bafta si inspiratie in continuare!

Ana-Maria spunea...

Suna intersant. :)

Adina spunea...

It sounds realy nice :D

iguanitza spunea...

Lash Activator cum e? Are efectul promis? :) Poate faci si un review