luni, august 9

ghiciti ce mai face kate...


Nu, nu o sa va spun ca imi place noua colectie de la Topshop semnata de Kate, sau o noua si ravasitoare tinuta purtata de englezoiaca asta zapacita, frumusica, slabanoaga si foarte foarte bogata, sau ca este (again!)imaginea nu stiu carui brand foarte cunoscut. The sweetest Kate s-a apucat de facut dulceata. Spune ca totul a inceput ca un hobby(lucru care mi se pare greu de crezut, pentru ca traieste, dupa cum bine stim, intr-o lume condusa de marketing si publicitate-so, follow the money)si ca acum vrea sa scoata pe piata marmelada Kate. Se pare ca cea de prune ii iese cel mai bine si crede ca aceasta se va vinde cel mai bine. Ok, daca spune ea!
Eu nu am facut niciodata, dar cred ca mi-ar placea sa va servesc cu dulceata de trandafiri si cu ceai cu gheata, la o intalnire intre cititoarele beautynews:)
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

16 comentarii:

Anonim spunea...

chiar am citit astazi pe libertatea.ro stirea si m-am gandit imediat la tine si"pasiunea"pentru kate!;)eram taaaare curioasa cum o sa ti se para vestea.. sweeeet kissssses

Nimphetamin spunea...

marmelada mai buna decat aia de Topoloveni nu exista :PPPP

Coco is Love spunea...

Asta mi se pare pe principiul: Cand o face plopul pere si Kate marmelade(le). O scoate si varianta diet?

Ana-Maria spunea...

Kate, in sine, este un brand care vinde extrem de bine! Chiar daca marmelada domnisoarei nu va fi buna, sunt convinsa ca isi va gasi multi cumparatori. :)

Dulceata de trandafiri... Yammy!

Irina M. spunea...

Count me in! Dulceata de trandafiri e preferata mea :)

purple spunea...

hmmm,muraturile nu-i plac sau inca n-a ajuns la ele:))oricum kate moss si marmelada...asta n-as fi putut-o s-o ghicesc cat traiesc..parca nu e lumea aia tipica fashion..

Grapefruits spunea...

e foarte frumusica!!!

dulceata fac si eu :D

adela sirghie spunea...

@Raluka: uite cate stim una despre alta datorita blogurilor:)

adela sirghie spunea...

@Nimpheta: bine ai venit pe beautynews! Spre rusinea mea, nu am gustat-o pe aia de la Topoloveni, da' mi-a spus Kate ca imi trimite invitatie la lansarea si cateva borcanase la gustat:)
Bine, mi-a mai spus si sa nu spun la nmeni, dar nu am mai tinut cont, trebuia sa ma dau mare:)
xoxo

adela sirghie spunea...

@Coco: reclama cu kate cu sortulet alb, sub care se zaresc chiloteii minusculi de la calvin klein invarind o lingura imensa in cazanul incins... nu e rau...e funny.

adela sirghie spunea...

@Ana-Maria, Irina M; o sa va cer si ajutorul:)

adela sirghie spunea...

@Purple: inainte de toate, cred ca e o lume care face bani, poate asa ar trebui sa gandim, inainte de a gandi "fashion" sau "beauty stuff" Asta daca mia putem respira normal:)

adela sirghie spunea...

@Grapefruits: te chemam sa ne ajuti!

Ana-Maria spunea...

Conteaza pe mine! ;)
XOXO

Katrim441 spunea...

Aia de Topoloveni e fara zahar si suuuper buna...la noi in Ardeal se numeste silvoita si se face exact in acelasi fel. dar as cumpara macar o data un borcan Made by Kate :)

adela sirghie spunea...

katrim, bine ai venit pe beautynews! Xoxo!