miercuri, august 25

Jurnal de vacanta(3):ce se intampla de fapt cand nu se intampla nimic

Fiecare dimineata de vacanta e luminoasa, calma si rotunda. Ca un puf de papadie care zboara mult prea repede ca sa il poti prinde si lipi de sani ca sa iti poarte noroc.


Ai impresia ca aici este locul unde nu se intampla niciodata nimic. Si totusi... am descoperit ca la umbra deasa a unui maslin te poti bronza frumos si incetisor in timp ce citesti. Cateva mici pete s-au activat pe fruntea mea si au devenit vizibile si aramii cu mult timp inainte ca eu sa pot ofta multumita ca m-am bronzat putintel. Picioarele se incapataneaza sa ramana albe, asa ca au fost ajutate inca de ieri dupa-masa cu un autobronzant lejer, auriu ca o piersica zemoasa. La fel ca si gatul. Cum stau la plaja alandala, fara nicio tactica, cu exceptia celei de a nu face nimic si a ma simti cat mai bine, am cateva portiuni sunkissed(brate, decolteu, fata si gat de fapt), iar restul sunt albe, mascate cu autobronzant.
Tot ieri am descoperit ca la ultima pedichiura, de saptamana trecuta, despre care am si povestit pe blog, fata care a realizat-o, a uitat sa imi taie un colt la unghia mare, motiv pentru care am schiopatat putin, inca de la plecarea din aeroportul din Bucuresti, pentru ca intrase destul de dureros in carne. A durat ceva timp pana mi-am dat seama despre ce este vorba si l-am taiat, pentru ca pana acum nu mi s-a intamplat sa merg la pedi si sa plec cu colturi netaiate.

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

3 comentarii:

Iulia (Ivatherm) spunea...

Of, ce te invidiez, draga mea, pentru vacanta si rasfatul tau mallorchin!!!:) Odihna, odihna, odihna...spun psihologii ca lenea este uneori binefacatoare.Asa ca, fii lenesa si rasfatata- sfatul meu!

realbadpisy spunea...

cand am citi chestia cu bronzatul strategig, mi-a trecut prin minte batranei aia care stau pe plaja in tot felul de pozitii "strategige pt a se bronza cat mai uniform, sunt tare haiosi.

MS spunea...

Haha ... distractie placuta in continuare . Abia m-am intors si eu din concediu si deja imi este dor de dolce far niente :))