miercuri, august 11

Spalatul fetei cu apa de la chiuveta

Eu recunosc faptul ca imi spal fata cu apa de la chiuveta. Folosesc scrub de trei ori pe saptamana, fac zilnic dus, iar seara folosesc un gel demachiant pe care il clatesc tot cu apa de la chiuveta. Nu imi dau seama cat este de daunator acest obicei, pentru ca dupa toate acestea folosesc imediat ceva menit sa absoarba eventualele efecte negative: apa termala din tub, lotiune tonica, ceai verde, tonic proaspat preparat chiar de mine din rozmarin sau musetel, sau chiar apa plata pulverizata cu ajutorul unui mic dispozitiv reciclat.
Stiu ca multe fete se feresc sa puna apa de la chiuveta pe fata, am avut si eu perioade in care am incercat acest lucru, dar se pare ca am un ten gras si "insetat" si pana acum nu am vazut nimic in neregula...
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

11 comentarii:

Dana spunea...

Mie mi se pare risipa sa ma clatesc de masti, scrub-uri si alte grozavii pe care mi le pun pe fata cu apa plata. Si in plus, obositor sa stau tot timpul sa-mi iau sticla in baie. La cata apa am eu nevoie cred ca as da gata un bidon de 5L in 2 zile :))

Anda Zelenca spunea...

Nici eu nu vad la ce ar putea dauna... :-??
Si eu ma spal pe fata cu apa de la chiuveta, mi se pare ceva normal :)

Coco is Love spunea...

Si eu am tenul gras, dar in plus cu o tendinta de deshidratare. Daca ma spal cu apa de la chiuveta frecvent, e dezastru, ma umplu de zone descuamate. De vina este cu siguranta clorul in cantitati industriale din apa.

Prefer sa cheltui mai mult pe apa plata, pentru ca machiajul pe un ten deshidratat si plin de dry patches arata infiorator.

purple spunea...

eu am ten sensibil dar n-am nici o problema la apa de chiuveta,mie mai multe asa zise produse pt ten sensibil mi-au facut rau decat apa normala...am mai citit undeva ca daca iti clatesti parul cu apa minerala dupa spalare e mai stralucitor...total bullshit!!e curat&stralucitor pt ca numai ce ti l-ai spalat:)))

Alexandra G. spunea...

Mie mi se pare ca se exagereaza f mult. Sunt oameni pe lumea asta care nu au sa bea o lingura de apa fie ea si de la chiuveta si la noi se afirma in stanga si-n dreapta ca spalatul pe fata cu aceasta apa dauneaza :|

Irina spunea...

daca situatia este atat de neagra, o solutie mai ieftina este sa va luati un dispozitiv de filtrare si sa-l atasati la robinet...eu una am mare noroc cu apa, este si potabila. Insa cand n-o aveam pe aceasta, cealalta din Bucuresti nu-mi facea rau, oricat de plina de clor era. Se pare ca exista tenuri mai mofturoase si tenuri mai rezistente :P

adela sirghie spunea...

@Irina: da, apa de la chiuveta vine cu impuritati, de aceea si eu spun ca trebuie sa folosesti tonic/ceai/apa termala dupa ce te speli cu ea pe fata.Su, cum spui tu, sa filtram apa. Apa rece ar trebui sa vina filtrata, dar nu cred ca lucrurile stau asa:(

buburuza spunea...

Eu folosesc apa de la chiuveta pt spalarea fetei doar dimineata impreuna ku o spuma demachianta. Seara folosesc dupa demachiere, lotiune tonik si imediat apa termala. Bine, asta in afara de serile in care mai fac un gomaj si mai aplic o masca. O data pe zi nu o dauna atat de rau, zic si eu... :)

adela sirghie spunea...

@Buburuza: e bine ca dupa ce te speli cu apa sa folosesti un tonic, apa termala, lotiune micelara sau ceai din plante.

Alexandra A. spunea...

Buna, ai tot spus pe blog despre o lotiune foarte buna cu rozmarin pe care o prepari in casa. Sunt tare, tare curioasa cum se face, pentru ca am tot cautat pe blog si nimic. Poate imi pui un link te rog spre postare, ca eu nu gasesc. Eu am tenul mixt si tot imi doresc ceva care sa-mi curete fata eficient,sa lupte impotriva sebumului, cat mai natural(sunt adepta produselor si tratamentelor home-made)

adela sirghie spunea...

Hello Sandra,
se prepara foarte simplu, infuzie. Exact ca un ceai. Il lasi sa se raceasca si apoi te speli cu ea pe fata. XOXO