luni, august 2

griurile si farmecul lor burghez


In primavara, am pariat pe turcoaz si am avut dreptate, culoarea chiar s-a purtat mult in aceasta vara. In aceasta toamna cred ca griul va fi cap de afis, iar ojele in aceste nuante vor fi la mare cinste. Imi place un gri "light", no 35 limited edition de la Sephora (colectia Retro Chic), care are ape cand albastre, cand liliachii, in functie de cum cade lumina. Cand vezi sticluta, nu pare cine stie ce, dar nuanta este foarte interesanta, odata ce ajungi sa testezi oja pe unghie:



No18, Money Maker este un gri vesel, mai inchis, ceva gen culoarea veveritelor ce se confunda cu coaja de copac toamna:

No 17, Gipsy, este un taupe:
No 21, hey DJ!, are farmecul tarziu al prunelor tarzii, brumate, incetosate, de la inceputul toamnei:
Produsul meu preferat este insa un emblematic top coat matifiant, pe care de-abia astept sa il incerc, Matte Top Coat se numeste, care poate transforma intr-o secunda o oja ultra stralucitoare intr-una ultra mata. Pana acum nu am mai avut un astfel de produs, trebuie sa il incerc, va fi o premiera, ma astept sa nu ma dezamageasca :

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

13 comentarii:

Delia spunea...

Ma numesc Delia sunt din Oradea si am descoperit pe blogul tau multe produse pe care vreau sa le incerc. Iti scriu acum poate ma poti ajuta cu niste informatii: de unde pot cumpara online produse Dr.Hauschka? Am incercat pe site-ul lor din UK nu livreaza in Romania. Ma mai intereseaza si uleiul pt ten gras de la Academie...aici la Oradea nu exista atatea oportunitati ca la Bucuresti asa ca cel mai simplu ar fi direct de pe internet, Ms mult

adela sirghie spunea...

@Delia, bine ai venit pe beautynews! Eu am luat dr Hauschka din strainatate, iar uleiul de la Academie de la sediul Topline din Bucuresti. Pana in acest moment eu nu am comandat nimic online, dar stiu ca multe fete comanda de pe Strawberry.net. Daca vreuna dintre cititoarele beautynews stie vreun site de incredere, o rugam mult sa ne lase cateva detalii:)
xoxo!

realbadpisy spunea...

no 21 e bestial!!!! il vreau la mine acasa si mai apoi pe unghiile mele.

marico spunea...

eu comand de multa vreme de pe strawberry. produse foarte ok la preturi bune. au in permanenta tot felul de promotii. chiar astazi mi-a sosit o comanda si sunt foarte incantata de produse. au dr.hauschka pe site-ul strawberry, asa ca...succes!

iguanitza spunea...

Ooooooooh ce interesanta pare solutia aia matifianta!!! N`am vazut`o, nu m`am uitat dupa ea pentru ca n`aveam habar de existenta acestei solutii. De abia te astept cu un review cand o vei incerca! Si cu poze ! :*

adela sirghie spunea...

@Marico:bine ai venit pe beautynews! Inteleg ca azi a fost o zi specala pentru tine, inconjurata de toate produsele noi comandate? Frumoasa senzatia:)
xoxo!

Zuzele spunea...

Doar nr.21 imi place si il si am!:) e la reduceri, numai 6 lei:)

Thin Lizzy Store spunea...

top coat-ul matifiant l-am incercat,chiar ia tot luciul ojei si intensifica culoarea,e minunat!

Alina spunea...

ai idee cat costa Matte Top Coat?

Madalina spunea...

Buna Adela. Am vazut un produs de la Biotherm, o APA autobronzanta pentru fata si gat. Sun Tan Self-Tanning Water se numeste. Ai incercat ceva de genul asta? Eu cu cremele autobronzante pt fata nu prea ma impac, pt ca am tenul gras si cu tendinta acneica, asa ca nu prea ma omor dupa produsele care il imbacsesc si mai tare. Ma interesa acest produs pt ca cel putin dupa nume, pare mai light decat o crema/lotiune.
Xoxo

adela sirghie spunea...

@Madalina: nu l-am folosit, dar pare foarte tentant. Nu trebuie insa sa iti fie teama sa aplici autobronzant pentru fata.
xoxo

adela sirghie spunea...

@Alina: nu stiu cat costa deocamdata, dar si eu sunt interesata de el!

Anonim spunea...

Stie cineva de unde pot face rost de oja de culoare gri metalizat ca cea a lui beyonce in clipul"Upgrade you"?multumesc;))