duminică, august 29

jurnal de vacanta(7)-tu iti demachiezi sprancenele?

De cand nu mai sunt blonda, imi accentuez zilnic sprancenele cu un creion special sau cu un fard. Le demachiez cu rigurozitate cu lotiunea pentru ochi (par si raspar, ca sa fiu sigura ca nu ma trezesc dimineata cu urme de creion pe fata sau pe perna). Uneori apelez si la o veche si moale periuta de dinti, ca sa fiu sigura ca am sters orice urma. Pana acum nu am gasit nicio alta metoda.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

18 comentarii:

Anonim spunea...

Mi le demachiez cu demachiantul pentru ochi (cel de la L'oreal, momentan) si apoi imi spal toata fata cu gelul de curatare de la Elmiplant.
Important e sa le si hidratam inainte de a le machia pentru un efect mai natural. :)

Anonim spunea...

Buna!!


eu DA imi demachiez sprancenele cu un demachiant de ochi mai cremos(Dior e ok, dar nu merita pretul pt ce ofera)si dupa cand ma spal pe fata accentuez si in zona sprancenelor,cam atat, nu am ajuns inca sa le spal cu periuta :), la mine nu cred ca este cazul,le machiez cu fard si cu pensula aceea speciala(taiata usor pe diagonala).


Anonima care citeste arhiva.

PS am terminat de citit :)

Katyna spunea...

Eu nu imi demachiez sprancenele pentru ca am ramas cu o frica... Aveam sprancenele dese si la un moment dat am observat ca imi cad, si se rareau, si cadeau..Cosmeticiana mi-a spus ca s-ar putea sa imi fi cazut pentru ca in perioada aia foloseam o crema de fata cu care, credeam eu ca imi rasfat si sprancenele (imi simteam zona uscata si am zis sa o hidratez). Probabil am facut o ciuperca si..
Am aplicat ulei de ricin pana si=au mai revenit..dar tot nu-s ca la inceput..

Ana-Maria spunea...

Pe mine ma intereseaza un aparat de tuns sprancenele. Imi recomanda cineva un aparat bun? :)XOXO

Cristina Cioba spunea...

Este perioada blog awardurilor! Ți-am oferit unul pe blogul meu! De fapt 3 :D Te-am pupat! :*:*

Ariana spunea...

Buna Adela!Am o intrebare.Am primit un fond de ten de la o prietena de la Lierac Paris care imi place cum se intinde...bine ca l'am incercat pe mana si nuanta e pt tenul meu.Numai ca e anti-age:( Eu am doar 24 de ani.Crezi ca daca il folosesc imi dauneaza asupra tenului cu ceva?P.S de abia astept sa'mi raspunzi:D :*:*

Gaby spunea...

Eu le demachiez cu demachiant normal, că şi eu le pictez, dar cu fard de sprâncene.

Zuzele spunea...

Am gasit eu o varianta : inmoi un betisor pentru urechi in demachiant sau in lotiune tonica si se sterge perfect fondul de ten, pudra, dermatograf sau...orice. Eu fac chestia asta dupa ce termin machiajul pentru ca se mai intampla sa dau peste spranceana fond de ten sau pudra si arata urat. Apropo...tu cum te demachiezi cu periuta de dinti ca n-am inteles :)

adela sirghie spunea...

@Anonim: cand mi-ai spus ca citesti arhiva, m-am gandit ca fara sa imi dau prea bine seama, scriind des, chiar am ajuns sa am o arhiva. Sper ca a fost interesnta excursia pe beautynews:)
Eu folosesc periuta moale pentru ca am gasit cateva puncte negre sub sprancene si am zis ca trebuie sa exfoliez zona din cand in cand.

adela sirghie spunea...

@Katyna: nu cred ca din cauza cremei ti-au cazut sprancenele, trebuie sa fi fost altceva la mijloc, orice ar spune cosmeticiana. Daca mai ai crema respectiva, incearc-o si pe brate sau pe picioare, sunt 100% sigura ca nu o sa cada nimic-nimic:)
Xoxo

adela sirghie spunea...

@Ana-Maria: ar fi interesant de gasit un aparat de tuns sprancene, oare exista asa ceva?

adela sirghie spunea...

@Miss Sunshine, multumesc din suflet, ma simt foarte foarte magulita:)
xoxo

adela sirghie spunea...

@Ariana: da, foloseste-l. Nu se va intampla nimic, dar sa ai grija sa nu iti faci un obicei din a folosi produse anti-rid!
xoxo!

adela sirghie spunea...

@Zuzele: le periez usurel, in sensul cresterii, ca sa fac o mica exfoliere.

Anonim spunea...

ai o arhiva (destul de impresionanta) foarte bine pusa la punct, cu multe info utile si scrise cu mult bun simt si sarm.

ce sa mai ,eram cucerita de la arhiva`` dar cand ti-am vazut si poza satena`...m-ai cucerit forever(bunatatea se vede pe fata ta, la blond nu se vedea...erai mai secretoasa :),ce sa fac sunt sincera)

Anonima care citeste arhiva.

Ariana spunea...

Deci il pot folosi fara probleme.Nu nu'mi fac o obisnuinta din asta.Doar cat folosesc acest fond de ten atata.Ms pt raspuns:*:*

Sabina Dragomir spunea...

Eu nu prea mai am sprancene :( trb sa mi le desenez cu un creion. Imi poti recomanda un salon nu foarte fitos din Bucuresti? Unde sa mi le tatueze semipermanent. M-as duce la Maria Pauna, dar mi se pare cam multicel.

adela sirghie spunea...

Mai bine strange bani si du-te la cineva cunoscut si priceput.Am vazut multe fete plangand dupa ce s-au trezit cu sprancene roz:)
Insa inainte ar trebui sa incerci sa ti le lasi sa creasca, sa vezi daca se mai poate repara ceva. Ti-o recomand pe Tatiana, de la Shades Beauty Lounge pentru sprancene naturale-gasesti adresa pe net.
In materie de semipermanent, nu pot sa iti recomand pe nimeni, mie imi este frica de asa ceva.