marți, august 17

summer holiday packing

Oficial vorbind, lazy crazy summertime este pe sfarsite. Insa concediul meu incepe sambata, la final de sezon, cand majoritatea se intoarce catre casa, catre crinii tarzii, melancolici si catre pudratii trandafiri de toamna care mai tin in ei, intacta, arsita verii. Este prima oara cand plec atat de tarziu in concediu, de aceea am sentimentul ca pentru mine, vara de-abia acum incepe. Am inceput deja sa impachetez si sa ma gandesc la ce pun in beauty case, aceasta fiind partea cea mai grea, cu hainele mi s-a parut intotdeauna simplu. Carti imi voi cumpara din librariile lor, pentru ca stiu limba si citesc cu usurinta. Maine sunt programata la pedi, as vrea sa imi si scurtez vreo doi centimetri parul, ca sa imi stea bine si drept, fara sa fiu nevoita il aranjez. Ar fi frumos sa pot merge si la un masaj. Deci de la salon cam asta imi doresc. Manichiura mi-o voi face singura, la fel si epilatul cu ceara.
Destinatia este Mallorca, la fel ca si anul trecut. Apoi o alta zona frumoasa, putin mai sus de Barcelona.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

12 comentarii:

purple spunea...

vacanta placuta si interesanta:))te asteptam cu impresii despre Barcelona la reintoarcere:D

Zuzele spunea...

wow ce misto! Mallorca :) sper sa ajung si eu acolo ca tare frumos este! Pupici si vacanta frumoasa!

Camelia spunea...

Adela, sa ai o vacanta de vis si te asteptam cu impresii!

Pixxie spunea...

Vacanta frumoasa si insorita ! Asteptam impresii ! Have fun !

Anonim spunea...

iti doresc o vacanta de visssss!ce coincidenta,eu voi pleca joi.si da este pentru prima data cand am hotarat sa-mi iau vacanta atat de tarziu,tocmai din dorinta de a prelungi cat mai mult cu putinta vara..daca pana acum am reusit sa impachetez hainele,uite k la cosmetice imi este tare greu si incerc sa tot aman tocmai din cauza k nu ma pot hotara atat de usor..unde anume in Mallorca mergi?eu dupa 3ani consecutivi,am hotarat sa schimb destinatia..sper sa nu regret!!!:))DOAMNE AJUTA!te pup cat pot eu de dulce..si la cat mai mult soare,relaxare si voie buna!xoxo

Josephine spunea...

ce frumos!! eu tocmai m-am intors din barcelona si pot spune ca m-am indragostit de acest oras :)Daca iti place PRIMARK, ai noroc pt ca il gasesti si in barcelona,nu se compara cu cele din anglia,dar au o multime de accesorii frumoase si ieftine( eu mi-am luat un lant cu pandativ bufnita, superb;am vazut ca si tie iti plac).distractie placuta!!te pup

Madalina spunea...

Querida, pues que tengas unas vacaciones maravillosas!!! Y que no exageres con las fiestas :)
Besos

Ana-Maria spunea...

Vacanta frumoasa si plina de soare!
Mie cu hainele imi este greu cand plec in vacanta pentru ca intotdeauna exagerez. :P

Ema, Brasov spunea...

Am primit un premiu, iti ofer la randul meu acest premiu (detalii pe blog).
O vacanta minunata!

Anonim spunea...

Vacanta placuta si relax total!!
locatia este superba...cate amintiri frumoase :)

pup

Anonima`....care citeste arhiva

mada spunea...

Vacanta frumoasa!!!

adela sirghie spunea...

Va multumesc mult pentru gandurile frumoase!
E foarte placut sa ai atatea prietene virtuale:)