luni, august 16

exista si crema de zi pentru par!


In ultima vreme am folosit mult (de fapt exclusiv)serum pentru par, asa ca intr-o buna zi am decis ca e timpul sa incerc si eu ceva nou. Si am ales o crema de zi Phyto 7, pe principiul ca este cel mai bine vandut produs Phytotherathrie din toata lumea si vreau sa vad ce are atat de special, dar si pentru ca este un leave-in special creat pentru a trata varfurile despicate. Nu ma mai vopsesc de mai bine de doi ani si imi tund parul regulat, cativa centimetri, o data la trei luni, asadar nu mai am probleme deosebite. In cazul meu nu este vorba de tratament, ci de prevenire. Phyto 7 este o crema tratament 100% naturala, pentru toate tipurile de par, care hidrateaza si inmoaie parul cu ajutorul a 7 extracte din plante: extract de galbenele , extract de brusture, extract de rozmarin, extract de salcie plangatoare, extract de salvie, extract de soia, mucilagiu de plante.
O folosesc zilnic, pe parul proaspat zvantat, numai pe varfuri, pentru ca aceea este zona mea dificila, pe care vreau sa o protejez. De fapt aceea este si zona care devine aspra daca nu o imblanzesc regulat cu masti, balsam, serum sau mai nou, cu aceasta crema. Serumul lasa parul mai stralucitor, dar il simti mai incarcat, crema este mult mai light si intra in structura firului de par fara sa lase urme vizible. Nu pot sa spun ca serumul este mai bun decat crema sau invers, cred ca trebuie alternate, pentru ca parul tau sa isi extraga surplusul de vitamine si energie de care are nevoie. Costa 53 ron, o gasiti numai in farmacii.

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

5 comentarii:

marico spunea...

trebuie sa fie tare faina aceasta crema. eu sunt consumatoare de serumuri la greu.am sa incerc si crema, sigur va face bine parului meu uscat.

Ema, Brasov spunea...

Cei de la Phyto au inceput sa faca reduceri... am vazut oferte la o farmacie Sensiblu :)

Alexa spunea...

Eu am Phyto9 dar mie nu imi place. Nu imi descalceste parul, nu hidrateaza, nu il face mai stralucitor...nimic pentru mine. Si a fost si mai scumpa. Imi pare rau pentru ca avea ingrediente ok, in special.
In schimb, acum ma inteleg bine cu un serum de la Tigi, din gama S Factor, Silky Smooth, e foarte bun!

mada spunea...

eu nu prea am folosit produse pt par pana acum in afara de sampon si spuma ocazional... am inceput de ceva vreme sa folosesc masca pt par si m-ar tenta si o crema pt ca am firul foarte anemic si deteriorat ...

am vazut intr-o postare mai veche ca folosesti si un alt produs de la ei phytodefrisant ... nu prea imi dau seama care ar fi diferenta intre ele ... pe care mi-l recomanzi?

si cam care ar fi ritualul de ingrijire ideala pt un par deteriorat? sampon -> balsam -> masca -> crema?

adela sirghie spunea...

@Mada: acum nu mai am Phytodefrisant, l-am terminat. Era foarte bun in perioada in care varfurile mele mai aveau urme de vopsea, erau casante si se incolaceau unele in altele. Phytodefrisant descurca parul incalcit, pierdeam mai putine fire cand il pieptanam dupa baie.
Crema de acum trateaza varfurile si le protejeaza.
Insa daca ai par foarte deteriorat, serumul mi se pare mai puternic.
Iata ce iti recomand eu: sa nu mai vopsesti parul decat daca ai fire albe de acoperit, sa tai varfurile stricate lunar sau cel mult la doua luni(1-2 cm), sa folosesti sampon+masca+serum pana isi revine. Sa utilizezii masca dupa fiecare spalare a parului, pe post de balsam. Dupa ce isi revine, poti trece la tratamente mai soft, gen balsam si crema. Si renunta definitiv la spuma. Foloseste fixativ doar daca trebuie sa te duci la o petrecere fancy sau esti miresica:)
Eu asa as face.
xoxo!