luni, august 9

Purple is coming back


In aceasta vara, purple parea ca a disparut definitiv. Intr-un fel, era nevoie de o pauza, asa ca intre indragostiti. Insa flacara movulie se aprinde mai tare, la fel ca dupa o despartire. Toamna, geloasa si temperamentala doamna a cucurbitaceelor este din nou fata cuminte si il cheama duios inapoi, ii cedeaza fara prea mari nabadai fastuosul rol de dominator... si noi ce sa facem? Il acceptam si il purtam. Haine, unghii, buze, purple is coming back!
Poza preluata de pe Refinery 29.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

12 comentarii:

Adina spunea...

Ce frumos arata nuanta de la mac :x

iguanitza spunea...

hihi chiar azi mi`am facut unghiile cu mov :) le poti vedea pe blog =)
ce sweet sunt vrajitoarele de la tine de pe pagina :D

Alexa spunea...

Si vrajitoarele zburatoare sunt purple, sunt in trend! :)

Irina M. spunea...

parca mi-as fi dorit un turcoaz sau bleumarine.. :)

purple spunea...

wow,didn't know i was coming back=))glumesc....de fapt nu plecasem,e culoarea No 1. pt sezonul rece:??..ca daca e trebuie sa ma aprovizionez:D

Mirela Niculai spunea...

pentru mine a fost intotdeauna actual :D

iguanitza spunea...

Irina M. nu TREBUIE sa porti mov doar pentru ca e in trend. Daca tie iti place turcoaz sau bleumarine de ce sa nu le porti ? :)

adela sirghie spunea...

@Adina: si eu sunt convinsa ca cele mai frumoase nuante de oja sunt cele pe care le poti procura numai cu foarte mare greutate. Nu stiu cum a urcat atat de sus nebunia cu ojele.

adela sirghie spunea...

@Iguanitza, Alexa: da, sa stiti ca le-am cautat special, m-a amuzat ideea.

adela sirghie spunea...

@Purple: si eu m-am gandit la tine cand am scris titlul:)
E culoare principala, langa paleta de gri-uri, negru si culorile pamantului.

adela sirghie spunea...

@ Irina M: turcoazul m-a ravasit toata vara. Manichiura e albastru/turcoaz si pedichiura-rosu moscovit.

adela sirghie spunea...

@Mirela Niculai: asa ii sta bine unui make-up artist!