joi, august 26

Jurnal de vacanta(4): Hierbas de Mallorca

Primul lucru pe care l-am cumparat din Palma de Mallorca a fost un parfum, de fapt o apa de colonie proaspata, realizata dintr-un amestec energizant si benefic de ierburi mallorchine, pe care am descoperit-o foarte usor, deoarece aveau un stand frumos chiar la intrarea in El Corte Ingles si imbiau pe toata lumea sa o testeze. Initial am refuzat, deoarece stiam ca nu am nevoie de inca un parfum(!), insa in timp ce testam altceva, am auzit o spanioloaica spunandu-i prietenei cu care venise la cumparaturi, ce racoroasa si energizanta e apa de colonie Hierbas de Mallorca. E ca si cum cineva iti vorbeste de ospete cu bucate savuroase in timp ce tu esti mort de foame. Am testat-o si mi-a placut foarte mult, asa ca a doua zi(adica ieri), am cumparat-o: 19, 90 euro, la care am primit si un cadou, un sapun foarte interesant, Hierbas de Ibiza(exista si apa de colonie cu numele insulei, dar am preferat Mallorca). E ca un ceai cu gheata cu ierburi aromatice si vindecatoare pe timp de canicula, dar in acelasi timp poarta amprenta unei ape de colonie originale. Nu este un suvenir de pe insula, vreun recuerdo estupido pe care sa il pui in vitrina, este o colonie cu personalitate, am putut desprinde arome de lime, bergamota, levantica, salvie, rozmarin. Din pacate nu am putut gasi date pe internet despre ea, dar promit sa completez lista pe masura ce Hierbas de Mallorca va dori sa mi se dezvaluie in totalitate. Desi initial am crezut ca aroma nu poate dura mai mult de patru sau cinci ore, de dimineata perna mea era impregnata de caldura si ierburi mallorchine.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

3 comentarii:

Zuzele spunea...

ce tare! La noi s-o gasi? :)

Butterfly spunea...

Oare cum ar mirosi Hierbas de Romania?:))
Foarte frumoasa descrierea, ar fi frumos ca printr-o picatura de parfum sa avem si noi o bucatica din vacanta ta
xoxo

adela sirghie spunea...

Pana la urma am luat si Hierbas de Ibiza, desi nu am ajuns acolo. Mi s-au parut deosebite ambele si am cedat!