sâmbătă, august 28

jurnal de vacanta(6): ce mi-a placut cel mai mult si cel mai mult de la El Corte Ingles

...un mic aparat de la Philips-aveti imaginea in dreapta.
Cred ca va deveni un aliat al fetelor care mergeau la salon pentru epilare foto cu IPL, pentru ca este varianta mini, costa putin peste 400 de euro si poate fi numai si numai al tau. L-am incercat ieri in magazin, este usor, are aceleasi principiu de functionare ca si cel clasic, il poti folosi si pentru fata, si pentru corp, inclusiv axila si zona bikini.

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

11 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Nu stiu f multe despre epilarea foto, dar suna bine. :)

adela sirghie spunea...

E asa-zisa epilare definitiva, cu lumina intens pulsata. Pana acum se putea face numai la salon

Ana-Maria spunea...

Aaaaa! Super! Inseamna ca avem si noi, muritoarele de rand, sansa unei epilari de calitate. :)
Vara nu am rabdare sa las parul sa creasca suficient de mult pentru a-l putea epila cu ceara, motiv pentru care folosesc epilatorul. Din cauza epilatorului imi cresc firicele pe sub piele. :( Picioarele mele arata ca ale unei tarancute care umbla desculta prin rugi...

Irina M. spunea...

asteptam sa auzim si review la aparat atunci :)

Anonim spunea...

Adela, am citit pe net despre acest aparat si nu duce la epilarea definitiva - uite ce spune "Light energy is only strong enough to put hair follicles into resting phase, and not to disable them completely, which is why treatment need to be repeated every 2 weeks to prevent hair regrowth." Asa ca mi se pare mult 400 de euro pentru ceea ce face...

Uite aici un articol complet si foarte bine documentat: http://www.beautyscribbler.com/2010/04/philips-lumea-vs-boots-smooth-skin.html

adela sirghie spunea...

@Clarra:ai 100% dreptate!!! Tocmai de aceea am numit-o si eu "asa-zisa epilare definitiva". Nu am citit inca articolul gasit de tine, dar sunt una din fetele care de vreo 15 ani se tot epileaza definitiv:)
Parul se subtiaza, se decoloreaza, creste mult mai greu in zona epilata, dar nu dispare.
I-am promis lui Pixxie, in urma cu cateva zile, un articol documentat la intoarcerea acasa, voi scrie acolo toate detaliile:)
xoxo!

Anonim spunea...

prietena mea face sedinte cu IPL din luna ianuarie la mustata si nici acum dupa 6 luni nu are rezultatele promise. Pe langa faptul ca e costisitor e si frustrant. Era vorba de maxim 4 sedinte pt a scapa de parul nedorit dar din moment ce a intrat in hora trebuie sa joace :(

adela sirghie spunea...

@Anonim: eu am facut vreo 40-50 de sedinte pana acum si nu am scapat de par. De vreo 15 ani, cum am spus, ma epilez "definitiv". Dar zona e destul de ok, firul se subtiaza, se decoloreaza, uneori trec vreo doua-trei luni intre epilari. Prietena ta va trebui sa se obisnuiasca si ea cu ideea ca nu exista epilare definitiva, ci doar o ameliorare a problemei.

Anonim spunea...

Ma corectez: au trecut deja 9 luni de cand face epilarea asta. Nu inteleg totusi de ce sunt reclamele astea atat de mincinoase ma bucur ca nu aqm cazut si eu in capcana lor e hotie pe fata pot spune!

Anonim spunea...

Pt o persoana cu foliculita, mi se pare o solutie de mijloc ideala...decat sa trec prin "chinurile facerii" o data la 4-6 sapt sau sa tb sa ma epilez cu lama o data la 2-3 zile cel mult.

Pretul ca pretul dar scapam 150lei pe luna la epilat cu ceara si nu mai zic de IPL in saloane.

Majoritatea romancelor au pielea alba cu firul inchis la culoare = perfect pt aparatul asta pe care l-am folosit o singura data si initial am zis...bah nici o diferenta...ce tampenie, DAR in timp acea gamba avea considerabil mai putin par si mai fin dupa o singura aplicare si in final functioneaza de la caz la caz si cum ajung sa-mi strang toti banutii o sa-mi cumpar negresit pt ca in rate nu-mi iau niciodata nimic.



adela sirghie spunea...

E o investitie. Dar eu recomand procedura numai in cazul in care chiar exista probleme. Daca ai doar cateva fire, nu merita efortul.