vineri, august 6

bugetul meu de beauty si criza

Poate ca daca nu era criza, anul acesta mi-as fi cumparat mai multe beauty goodies. Nu am rezistat in fata a trei parfumuri, stiu asta la fel de bine ca voi, am facut marturisiri complete in acest sens, dar- in rest, am cumparat doar cand mi se termina ceva pe care nu il puteam inlocui cu altceva. Pentru ca imi ramasese destul de mult autobronzant in tubul de anul trecut, nu ezit sa il folosesc si anul acesta. In mod normal, poate ca as fi cumparat si un autobronzant special pentru fata, pentru ca imi place sa ma rasfat, dar am realizat ca nu are rost sa fac aceasta investitie. Adaug o cantitate mica de crema peste un graunte de autobronzant, omogenizez in palma apoi aplic pe fata. La fel fac si cu lotiunea cu Spf. Si pana acum nu am vazut nicio diferenta. Niciuna notabila, oricum.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

8 comentarii:

Anonim spunea...

la fel fac si eu :D
am mai auzit cum ca si crema de ochi e o inventie si ca de fapt nu exista nicio diferenta intre cea de ochi si cea de fata.
daca o crema de fata (nu una tratament gen antiacneica and stuff) iti provoaca usturimi cand e aplicata in jurul ochilor inseamna ca nu este potrivita pentru tipul tau de ten...eu una nu stiu ce sa zic inca :D

iguanitza spunea...

De ce sa folosesti autobronzant cand s`au inventat cremele hidratante 'tinted' ? :) Eu am avut`o cea de la Avon Solutions,dar iti coloreaza fata doar cand are chef - adica cand mai pica cate un graunte dinala colorant. Acum imi face cea de la Nivea cu ochiul :)

adela sirghie spunea...

@Simona, sa stii ca si eu m-am gandit de multe ori la acest lucru.
Concluzia la care am ajuns este ca exista totusi niste diferente, dar minore , deci poti folosi crema de fata pe post de crema de ochi in afara de cazurile gen antiacneica, pentru ten gras+mixt spre gras si cuperoza. Diferentele ar fi : crema de ochi este mai concentrata decat cea de fata, are efect de hidratare, firming si de-puffing+antirid si este testata oftalmologic. Nu am facut niciun studiu aprofundat, dar unele lucruri sunt evidente.
Totusi, eu folosesc o crema diferita pentru ochi, pentru ca acolo sunt probleme diferite de ale tenului. Ma trezesc dimineata cu pungi,deci aplic de-puffing, seara pun ceva mai concentrat decat pentru fata, deoarece zona ochilor este mai ridata scl. In cazul meu, nevoile sunt diferite.

adela sirghie spunea...

@Iguanitza: eu ma gandisem, cand am scris postarea, ca ce rost are sa mai cumpar autobronzant de fata sau crema hidratanta tinted sau ceva de genul acesta, cand am deja un autobronzant corporal. Crema hidratanta tinted mie nu mi se potriveste deloc, lasa urme mai vizibile pe haine deat orice autobronzant, deci ma cam feresc de ea. Insa ceea ce spui tu este o optiune super, o inventie de succes, sunt sigura ca multe fete o folosesc:)
xoxo

iguanitza spunea...

Pai pentru ca autobronzantul nu hidrateaza ca si o crema =) are mama o crema de la Juvena, tinted anti-aging cream parca...waaaaaa deci e super!!! Am 'imprumutat`o' si eu de cateva ori. Am vazut`o la Sephora cu vreo 200 de lei O_o Poate o voi incerca si pe cea de la Nivea...

adela sirghie spunea...

@iguanitza da, Juvena este este o marca premium, am primit si eu cadou un ser, inca nu l-am incercat, l-am pastrat pentru toamna, practic va fi primul produs Juvena pe care il voi incerca
Autobronzantul nu are deloc indice de hidratare, de aceea spuneam ca il combin cu o bobita de crema de fata. Pentru hidratare si anti-aging. Eu folosesc autobronzant pentru corp, deci am acest produs in mod constant. Daca nu am umbrela, eu nu stau "la soare".

iguanitza spunea...

Asa e ..silly me n`am fost atenta la partea cu bobita de crema hidratanta.
Eu sunt sceptica in legatura cu autobronzantul, din cauza experientelor 'placute' ( pete, neuniformizare etc ) Poate de atunci s`a mai schimbat tehnologia autobronzantelor, dar nici nu vreau sa mai incerc =)

adela sirghie spunea...

@Iguanitza; tehnologia autobronzantelor se imbunatateste constant, spre marea mea bucurie. Insa de baza ramane tot tehnica aplicarii. Daca nu respecti pasii, autobronzantul "lasa" pete. Alta regula eu nu stiu.