marți, august 31

jurnal de vacanta(9)-Dezamagiri cosmetice:Vichy Cellu-Metric

Daca vedeti vreo fata care dupa ce se da cu anticelulitic, incepe repede-repede sa se stearga pe picioare cu un prosop aspru, sa stiti ca sunt eu!!!
Am vrut de multa vreme sa scriu despre Cellu-Metric de la Vichy. Sunt multe produse care imi plac de la ei, mereu le-am luat apararea, dar Cellu-Metric este o dezamagire cosmetica. Am scris despre acest anticelulitic anul trecut, la beauty news, pentru ca parea o noutate interesanta, dar dupa ce am incercat-o, am ramas tare dezamagita. Sunt mai multe monodoze, nu imi aduc aminte exact numarul, pentru zi si pentru noapte.
Intra extrem de greu in piele. De fapt nu intra, ci raman dungi albicioase pe picioare. Intra numai daca faci un scrub in prealabil. Sa spunem ca dimineata faci dus, te dai cu scrub, aplici monodoza pentru zi. Intra. Esti happy. Seara, faci dus(sau nu!), aplici alta monodoza. Nu intra. Raman pete albicioase, ca si cum te-ai dat cu faina dupa ce in prealabil te-ai dat cu ulei de masline. Sa zicem ca nu e foarte deranjant, pentru ca te culci si nu se vede. Dimineata, figura se repeta, dar trebuie sa stergi dungile cu un prosop, altfel arati de parca nu te-ai spalat de cateva zile.
Am mai spus pe beautynews ca nu imi pot da seama ce efecte au cremele anticelulitice. Despre Cellu-Metric iarasi nu pot sa spun mare lucru, daca functioneaza sau nu, pentru ca nu intra in piele. Pur si simplu nu intra. L-am mai folosit si anul trecut si l-am abandonat tot din acelasi motiv. Acum l-am luat din sertar pentru ca plecam in vacanta si plicurile de 8 ml pareau o idee foarte buna, pentru ca nu ocupa mult loc in valiza.
De multa vreme imi doream sa scriu aceasta postare, dar am tot amanat pentru ca am vrut sa termin intai tot produsul. Dar probabil ca il voi termina pe la iarna, ca sa nu ma sterg cu prosopul dupa ce ma dau cu anticeluliticul:)
In cazul in care ati folosit Cellu-Metric, va rog mult sa imi spuneti la comentarii parerea voastra sincera, nu trebuie sa fiti de acord cu mine:)
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Am folosit si eu crema asta ai mare dreptate raman dungi lipicioase pe piele dar pe mine nu m-a deranjat ft tare pt ca am folosit-o iarna. Cu toate astea nu simtit ca a fost eficienta asa ca iti dau dreptate ca e o dezamagire cosmetica din punctul asta de vedere. Agnes

adela sirghie spunea...

@Agnes:cred ca e singura crema anticelulitica ce nu a intrat in piele. Mai rau nici nu cred ca se poate!

mada spunea...

eu nu am folosit-o ... in schimb am folosit crema pe care au scos-o anul asta ( Celludestock parca ...) si a fost bunicica, am vazut ceva rezultate ...avea textura de gel, intra in piele ok si mirosea fresh ...

REIKI spunea...

draga mea aici te pot ajuta cu un sfat: nu mai astepta minuni de la creme si seruri anticelulitice pt ca mitul e ... spulberat! in SUA s-a dovedit ca nu au nici un efect (stiu asta de la medic) , doar masajele, sportul si dieta sunt SFINTE! sau acele sedinte scumpe si sofisticate la aparate moderne in saloanele de renume din bucuresti ;)
pup si numai bine,sabina d.

REIKI spunea...

draga mea aici te pot ajuta cu un sfat: nu mai astepta minuni de la creme si seruri anticelulitice pt ca mitul e ... spulberat! in SUA s-a dovedit ca nu au nici un efect (stiu asta de la medic) , doar masajele, sportul si dieta sunt SFINTE! sau acele sedinte scumpe si sofisticate la aparate moderne in saloanele de renume din bucuresti ;)
pup si numai bine,sabina d.