vineri, august 13

cea mai mare indrazneala a verii

Cred ca cea mai mare indrazneala a acestei veri a fost sa port lenjerie intima la vedere. Nu vorbesc de o breteluta la vedere sau de un contur sexy de sutien(pe acestea nici nu le mai iau in calcul) ci vreau sa spun ca am purtat sleeping baby-doll pe post de piesa principala, asortata cu fusta, pantaloni de in sau blugi. Mi-au placut in mod special unele de la Massimi Dutti si Intimissimi, din matase, putin transparente, diafane si racoroase.
De la Intimissimi imi cumpar ori de cate ori sunt in vacanta, pentru ca mi se potrivesc, sunt frumoase si nu sunt foarte scumpe.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

4 comentarii:

Zuzele spunea...

mama, ma si speriasem :))) credeam ca ai iesit in bikini pe strada :)))

Rox spunea...

si mie imi place Intimissimi mult! piesele lor au un aer incocent si sexy in acelasi timp. pup

Ema, Brasov spunea...

...sleeping baby-doll pe post de piesa principala: asta chiar indrazneala :D

Coco is Love spunea...

Nice! Si mie mi-a placut tendinta asta si mi-am luat un top matasos, cu o terminatie din danteluta fina. Stii cum mi s-ar mai parea sexy de purtat? Cu un deux-pieces ceva mai office, picioare goale si o pereche de pantofi nude.