miercuri, august 4

in arsita verii

In cateva zile am iesit afara in mare graba si mi-am dat seama, in timp ce eram deja in mijlocul strazii, ca am uitat sa ma parfumez. Am ramas tare uimita, pentru ca nu imi aduc aminte sa mi se mai fi intamplat asta vreodata pana acum. Deci am inceput sa renunt la parfum din cauza caldurii. Nimic nu mi se mai pare racoritor zilele acestea, cu exceptia dusului. Deodorantele pe care le foloseam inainte (nimic special, cumparate din supermarket, Dove si Fa) nu ma mai multumeau deloc, pentru ca dupa o ora de la pulverizare la subrat, incepeau sa miroasa destul de ciudat, parca se imbacseau, eu intam in panica, cu gandul ca poate nu sunt tocmai in regula (si sunt sigura ca si voi ati avut macar o data acest sentiment neplacut). Daca reaplicam produsul, era si mai rau, parca mirosea si mai aiurea. Asadar, am inceput sa folosesc un deo frumos parfumat, Coco Mademoiselle, pe post de antiperspirant+parfum, este mult mai light si rezista de dimineata pana seara. Nu il pot combina cu apa de toaleta din aceeasi gama(desi tocmai pentru acest lucru vanitos a fost cumparat)pentru ca as ameti din cauza caldurii.

Si cand te gandesti ca peste doua-trei luni ne va fi dor de zilelea acestea!

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

11 comentarii:

iguanitza spunea...

Coco Mademoiselle mhhhhmmmmmmm ! I love that smell. Eu insa folosesc parfumul iarna.

Irina spunea...

Caut innebunita de vreo 2 luni lotiunea de corp de la Coco Mademoiselle, dar cea dreptunghiulara, nu cea in cutie rotunda.. Dar nu e de gasit :(

Probabil ca si cealalta rotunda miroase identic, dar eu o voiam pe cealalta :( Trebuia sa fie a mea...

Zuzele spunea...

Iti recomand antiperspirant Garnier mineral. Eu am varianta SENSITIVE si imi place foarte mult. Am testat multe pana acum, si mai scumpe, si mai ieftine. Imi mai plac cele de la Yves Rocher, insa Garnier-ul chiar functioneaza ca la carte. Cel putin in cazul meu!
PS1: eu il am pe cel cu bila care nu lasa nici urme albe:)
PS2: I love Coco Mademoiselle 2! Am avut si eu parfumelul, insa nu ma mai lasa concubinul sa mi-l cumpar pentru ca ii pare ametitor mirosul. In schimb, mi-am luat Euphoria de la CK care mi se pare potrivit pentru zilele astea toride

Madalina spunea...

Eu folosesc Aqua di Gioia (super fresh si usor de suportat in zile astea calduroase, miroase splendid) si alternez cu Dior Addict Shine (cand nu e chiar canicula afara). Oricum, de cateva zile incoace, caldura a inceput sa nu ma mai deranjeze f tare, pentru ca ma gandesc cu groaza ca vine toamnaaaaa...., asa ca am hotarat sa ma bucur la maxim de ultimele zile de lazy crazy summertime, draga Adela!

iguanitza spunea...

Un deo perfect il consider pe cel de la Revlon - Mitchum!! E cel mai eficient :D L`ai incercat?

Zuzele, si eu am cK euphoria...dar la fel ca si Coco Mademoiselle, il folosesc iarna :)

Irina spunea...

Am avut si eu o vreme Euphoria CK, dar s-a terminat si terminat este. Poate sunt mai ciudata, dar ma plictisesc repede de parfumuri si nu recumpar niciodata ce am mai avut.

<3 Diamonds Armani, Femme Hugo Boss, Forever and ever Dior, Light Blue D&G, Cristal Noir Versace, din cand in cand Miss Dior Cherie si Angel and Demon Givenchy pe maro (sau ma rog..., nu albastru)

Am mai ochit un Versace verde, Moschino Funny... si nu mai stiu, le incurc mereu :))

Ah, si mai am o pasiune: parfumurile de 5/7 ml cumparate la set din duty free.

Ana-Maria spunea...

Vaaaai! Eu intr-o zi am uitat sa ma dau cu antiperspirant... :( Este cel mai rau lucru ce ti se poate intampla! Fara parfum poti rezista, insa fara deo... nu prea.
Asa ca... am asteptat sa se faca ora 9 (eram la birou) si mi-am luat o pauza scurta in Bila, direct la standul cu antiperspirante. :P

adela sirghie spunea...

Ana-Maria, si eu as fi facut la fel:)

adela sirghie spunea...

@Irina; bravos, nu stai rau deloc, dar deloc, draga mea:)
xoxo

adela sirghie spunea...

@Madalina: eu am impresia ca de-abia am iesit din primavara, Probabil si pentru ca am concediul la finalul verii, spre deosebire de alti ani, cand plecam pe la inceputul ei. Voi pleca vara:), dar cand ma voi intoarce va fi toamna:(

adela sirghie spunea...

@Iguanitza: si eu folosesc parfumul iarna, insa deodorantul e ...oarecum fresh.