luni, august 9

frecatul la ochi, un obicei daunator. frumusetii


De cele mai multe ori, dimineata, cand ma trezesc , simt nevoia sa ma frec la ochi. Probabil, de-a lungul zilei, de cel putin doua sau trei ori, simt nevoia sa si repet gestul. Pielea din jurul ochilor fiind extrem de subtire, uscata si lipsita de glande sebacee, agresata de clipitul des si de miscarile globului ocular, de dormitul pe partea dreapta sau stanga, este predispusa unei imbatraniri si si ridari premature.
Nu, nu va recomand sa nu va mai frecati la ochi, pentru ca nu cred ca se poate, ci sa efectuati acest procedeu cu miscari cat mai line si evident, sa va frecati la ochi rar, cat mai rar posibil, cu mila chiar...
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

4 comentarii:

Unknown spunea...

Interesant. Nu stiam ! Super:P

Ana-Maria spunea...

Si eu am prostul obicei de a-mi freca ochii dimineata... :(

Irina M. spunea...

Aflasem si eu in urma cu cateva luni despre acest lucru, si mi-am format obiceiul de a "freca" cu gentilete pleoapele.

adela sirghie spunea...

Va rog mult sa luati de urgenta masurile cuvenite! Asa nu se mai poate! Cine se uita la teve stie: consumul de sare, zahar si grasimi dauneaza grav sanatatii:)