luni, februarie 8

C'est chic


Am incercat Parisienne, noul parfum de la Yves Saint Laurent, in mai multe randuri. Prima oara in Belgia, in Knokke(langa Brugges), unde tronau imagini uriase cu Miss Kate Moss. Inainte sa il incerc, am gasit reclama si m-am indragostit de parfum(de ideea promovata de acesta, de fapt). De atunci l-am "probat"de vreo 6 ori, ultima oara chiar azi. Este un parfum floral, amestec de trandafir de Damasc si violeta(parca mai mult violeta, dar fara aerul acela batranicios si pudrat care insotea de obicei aceasta floare), e cald, dulce, dar mai discret decat parfumurile pe care le-am purtat eu in ultima vreme(Wish de la Chopard, L de la Lolita Lempicka si Lalique), ceea ce ma face sa cred ca poate fi folosit si in sezonul cald. Am remarcat faptul ca parfumeurii au redescoperit micuta si gingasa violeta si i-au redat locul de cinste in industria de gen de lux(vezi recentul Paris-Balenciaga). Parfumul mi-a placut foarte mult, e pe wishlist. Pretul unei ape de parfum de 90 ml era in jur de 530 ron.

2 comentarii:

SoSheSays spunea...

Si tronau din vara 2009 cum spuneam...:)
E mare dragostea lor pentru kate moss se pare.
Nici nu stiu cum miroase violeta in momentul asta dar o sa miros si eu parfumul.

adela sirghie spunea...

Beauty, inseamna ca cei de la YSL au mizat pe trezirea dorintei prin reclama (lucru testat si pe pielea mea!)pentru ca, dupa cum scriam, parfumul nu a aparut decat in luna decembrie pe piata(atat in Franta cat si in Belgia, Spania, Germania, Anglia scl), pentru ca sperau ca vanzarile sa fie optimizate de Craciun. Isteata miscare, mie mi-au trezit curiozitatea!