joi, februarie 18

pure&simple: adevarul gol golutz despre creme


La un moment dat, cineva m-a intrebat care ar fi acele produse fara de care eu, beauty editor, "nu as putea trai". Sa fie minim zece, spunea. Cred ca m-am gandit destul de mult la intrebare (intrebarea fusese pusa la modul serios)si am ales un raspuns atat de simplu, incat a socat. Sa zicem ca nu as putea trai fara apa calda, sapun si ceara de epilat.
Dar pana la urma, oare am muri fara ceara de epilat? Fara apa calda? Fara sapun? Nu prea cred. Poti trai fara ele, insa nu traiesti bine.
Puteam sa raspund superficial, ceva de genul ah stii, eu nu as putea trai fara uleiul de cuticule si valiza mea plina ochi de creme, farduri si parfumele, insa daca te gandesti serios la intrebare, chiar ai muri fara rujul Lancome preferat? Sau fara mascara de la Benefit? Sau fdt de la YSL?
Sau e ciudat ca tocmai eu sa spun lucrul acesta?

6 comentarii:

Anonim spunea...

nu, nu e ciudat...e normal, putem sa traim si fara, dar vorba ta, n-am trai la fel de bine...
una este sa iubesti produsele de beauty si alta este sa nu poti trai fara ele...e o diferenta ca de la cer la pamant.

Anonim spunea...

Buna Adela, stiu ca te intreb ceva offtopic :) Ce parere ai despre produsele de la MAC? Daca ai timp, vei scrie un mic review? :) multe fete care citesc blogul tau merg si in strainatate, poate chiar in orase unde sunt magazine MAC si le-ar fi de folos parerile tale. eu am mai citit pe site-uri straine diverse review-uri, impresia mea e ca exceleaza la capitolul fond de ten, farduri...de alte produse nu stiu si as vrea sa incerc. poate ne spui parerea :) merci Rox

adela sirghie spunea...

Mac e super, am incercat numai fdt de la ei, insa cum spui si tu, sunt extrem de laudate de fetele care le-au folosit.
Era un fdt face&body (il foloseam si pentru gat si decolteu), l-am primit cadou de la o pretena, era f fin, matasos, aproape invizibil. Mereu am vrut sa cumpar cate ceva de la Mac, insa nu am reusit niciodata, pentru ca de fiecare data cand ajungeam la un magazin, imi dadeam seama ca nu imi lipseste nimic.
Deci destinul face sa nu pot scrie un review:)

Zuzele spunea...

Cu siguranta nu am muri! Si, daca tot acordam atat de multe importanta exteriorului si imbunatatirii aspectului acestuia, ar trebuie sa ne preocupam mai mult de interior, de ceea ce mancam pentru ca totul se reflecta in par, piele, unghii.
Femeile de la tara care au dus un regim de viata sanatos, in care au inclus miscare zilnica -de nevoie- si s-au hranit numai cu produse din propria gradina arata infinit mai bine decat o diva care s-a scaldat o viata intreaga in Chanel, Dior, Lancome, care a mers la Spa sau care a petrecut multe ore la sala.
O crema, indiferent cat ar fi de scumpa, nu-ti poate reda frumusetea si tineretea daca tu ai dus o viata haotica, ai pierdut noptile in cluburi, ai fumat, ai baut cola, te-ai drogat si ai lasat averi la McDonald's.

Butterfly spunea...

Adevarul e ca poti improviza pentru orice, daca nu e ceara, e epilator, daca nu e epilator e lama, daca nu e demachiant e sapun, daca nu e crema e ulei de masline, si asa mai departe, dar clar nu mai ai acelasi confort, exact cum spunea si Simona. Eu ma simt pierduta fara o penseta, fara un creion de ochi si fara un rimel.

Gaby spunea...

Eu m-aş descurca cu un săpun care poate fi folosit şi pentru păr. În rest găsim noi în cămară tot ce ne trebuie :)