duminică, februarie 7

vintagemania: azi, parfumul floare


Neroli, Capucine(condurul-doamnei) si Lavande sunt cele trei parfumuri florale lansate in aceasta luna, februarie 2010, de casa Chloe intr-o colectie denumita Eau de fleurs.
Se pare ca noua moda a parfumurilor ne dicteaza sa ne alegem o floare de primavara: iris, violeta, lacramioara, roza de mai, iasomie, narcisa, zambila, liliac, frezie, bujor (sau orice altceva) si sa o purtam cu mandrie si duiosie un sezon intreg(cel putin). Uneori, floarea este cea care te gaseste pe tine(ca in quiz-ul de acum cateva zile, cand pe mine m-a "gasit" un decadent iris violet), alteori sfera preferintelor tale e deja concret conturata si stii exact ce vei purta. Josephine, imparateasa lui Napoleon, este cea care a inaugurat acest trend vintage, pentru ca purta parfumul unei singure flori: violeta. Numai ea e de vina!
Eu nu pot alege o singura floare pentru mult timp. Dar mi-as dori mult sa zic, cu multa siguranta in glas "floarea mea preferata este x", cum se intampla cand completam oracole in liceu, iar aceasta era cea mai usoara si lipsita de palpitatii intrebare. Daca zic zambila, imi pare rau de narcisa, daca zic lacramioara, imi pare rau de iasomie. Si tot asa...

Un comentariu:

Anonim spunea...

eu am un parfum de liliac de la yves rocher. e genial....:)