joi, februarie 4

o bombonica de fata [cofee?...tea?...me?...]





Am vazut de curand o comedie cu Kate Hudson si mi-am adus aminte ca de multa vreme intentionam sa o trec la rubrica de "personal beauty icons", pentru ca ma inspira de fiecare data. Pe Kate o vad solara, vesela, stilata si relaxata, Dar cred ca are si o latura de scorpie innascuta(pe care o ascunde mult mai bine decat face Carla Bruni). A frant multe inimi printre actorii din Cetatea Filmului. Se zvoneste ca atunci cand l-a parasit pe Owen Wilson, acesta a cazut intr-o depresie si a incercat sa isi ia zilele de dor si disperare. Di granda!
De-abia astept sa o vad in muzicalul Nine.

7 comentarii:

Roxana spunea...

Solara, radioasa, relaxata sunt cuvinte care i se potrivesc perfect. Si mie imi place mult.

Anonim spunea...

Buna Adela, fac si eu parte din categoria fetelor cu sani :D am vazut ca ai vorbit in repetate randuri de fete celebre cu sani mici si acum vin si eu cu o "intrebare tehnica" : cum ii intretinem pt a-i mentine fermi? da, mergem la sala, facem exercitii cu gantere (nu mereu dar ne pastram ambitia :D) dar ce creme sunt indicate? sunt ok cremele de corp? cat mai grase sau tonifiante? sunt mai indicate cremele specifice sau sunt un artificiu cosmetic? oauu, cate intrebari :) shiseido are o crema specifica pt decolteu, pacat ca nu stau eu lunile astea prea bine cu fiNantele :-/ Rox

adela sirghie spunea...

@Roxana: am uitat sa spun ca o conider o actrita talentata(mai talentata decat mama ei)

adela sirghie spunea...

hello Rox! Eu folosesc crema de corp si pentru sani. Nu am avut niciodata o crema speciala:) Mi se pare un artificiu cosmetic, menit sa te faca sa mai dai niste bani firmelor de cosmetice. Sunt foarte sceptica in privinta aceasta.
Pentru sani recomand ganterele si crema de corp, cum ai scris si tu(tonifianta sau mai grasa, in functie de ce nevoi are epiderma ta).
Pentru decolteu si gat-crema de fata.
Pentru ochi-o crema speciala.
Cred ca e suficient:)
Daca mai pui si anticeluliticul, si crema de maini si unguentul de picioare si balsamul hidratant pentru buze...
Am ajuns sa avem cate o cremuta pentru fiecare particica a trupului.
Dar as fi curioasa sa folosesc ceva special pentru aceasta zona,pentru ca numai asa imi pot da seama daca am sau nu dreptate:)

Anonim spunea...

Ms mult, Adela! in crema de corp pun ulei de migdale presat la rece pt a aduce un aport de vit E. o zi cat mai calduroasa, iti urez! Rox

Kristall spunea...

Buna...este pentru prima data cand citesc blogul tau...fapt ce m-a facut sa pierd aproximatix o ora...dar intr-un mod foarte placut...am ales sa postez aici pt ca am un sfat pentru tine : nu te duce sa vezi muzicalul nine...si mie imi place kate hudson...dar filmul asta este un esec total!

adela sirghie spunea...

Kristall, bine ai venit pe beautynews! Te mai astept cu comentarii, de fiecare data cand ai timp.
Cat despre muzical-uri, adevarul este ca eu nu ma dau deloc in vant dupa ele...
Insa Nine ma atrage pentru distributie. Probabil o sa astept sa apara pe HBO...