miercuri, februarie 24

i love red lips, too


Si in acest sezon de primavara-vara 2010 (eu deja sunt deja in acest sezon!), rujul rosu ramane in prim plan. Stiu ca multe fete ar vrea sa il poarte, dar se tem ca nu stiu sa il aplice, ca nu stiu sa il poarte, sa il asorteze scl, asa ca as vrea sa va "imbarbatez" cu trei tipsuri pentru ca rosul pe buze sa nu mai fie un motiv de teama. Prima solutie este aceea de a incerca un gloss, este mai soft si mai usor de aplicat decat clasicul baton, iar culoarea este mult mai putin dramatica. Un alt beauty tip interesant este creionul rosu de buze, aplicat pe toata suprafata buzelor, mai apasat sau mai discret, in functie de cat de intensa vrei sa fie culoarea. Apoi aplici balsam de buze sau unul gloss transparent, pentru un efectul sa fie mai stralucitor. A treia varianta, in cazul in care ai deja un ruj rosu, este sa aplici cu zgarcenie, o cantitate mica-mica, cu ajutorul unei pensule, pe care incerci sa o intinzi cat de bine poti, pe toata suprafata buzelor. Nu conteaza daca nu acoperi bine, nu conteaza nici daca nu ajungi la colturile buzelor, pentru ca uniformizezi fie cu balsam, fie cu gloss transparent.
Va urez succes!

6 comentarii:

Roxana spunea...

Am un ruj rosu, rosu, rosu fara nicio o urma de indoiala si il aplic cu generozitate. Si daca am o dispozitie solara il port chiar si ziua in amiaza mare.

adela sirghie spunea...

@bravo, Roxana!

alexandra spunea...

eu adopt a doua varianta am un creion de buze rosu waterproof pe care il folosc impreuna cu balsamul de buze

lavy spunea...

eu mi-as dori sa il port purta insa chiar nu se potriveste cu pielea mea, forma buzelor:(

Ana-Maria spunea...

Ma inscriu si eu pe lista buzelor rosii. :P

Monica - Pisica albastra spunea...

eu tocmai mi-am achizitionat de la Bourjois Rouge Hi Tech, este un lip stain in nuanta rosu-corai si imi marturisesc cu aceasta ocazie dragostea pentru el...si pentru buzele rosii, desigur!!!
partea si mai buna e ca rezista pe buze tooooata ziua si ca arata totusi foarte natural.