vineri, februarie 19

think spring!


Eu deja am inceput sa ma gandesc la primavara: par in nuante naturale, bretonel, fara produse de styling, accesoriu scolaresc prins chic sus, intr-o parte (intinereste!), piele alba de printesa urbana, troscoleta cu inflorituri maxi, saboti cu talpa de lemn, rochite delicate, dantelate, cu bretelute feciorelnice.
Machiajul e simplu, parca tinand cont de principiul less is more (ceea ce inseamna ca aplici numai acolo unde este nevoie, sau accentuezi discret trasaturile). Nu uita, nu conteaza cate produse de beauty folosesti, ci cantitatea pe care o aplici.

7 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Si eu visez cu ochii deschisi la primavara, insa vremea de afara ma face sa cred ca mai avem de asteptat...

adela sirghie spunea...

Ana-Maria, eu nu cred ca e de parte. E ca in romanul acela...Paradisul de dupa colt:)

Sim spunea...

Si eu mi-as dori un breton. Dar ce ma fac dupa ce ma satur de breton? Il tin cu clame? De 2 ani ma tot gandesc sa imi fac breton.

adela sirghie spunea...

Daca simti nevoia unei schimbari, bretonul este o varianta foarte la indemana. Dupa ce te saturi, il tai asimetric si...astepti sa creasca:)
Alta solutie eu nu vad, Sim.

ColourMePretty spunea...

Si eu am stat 2 ani fara breton..in mare parte pt ca cel avut a fost un chin,fara placa eram distrusa,nu statea deloc.Si inainte de Craciun nu am mai rezistat tentatiei,voiam o schimbare si cum din lungime nu as taia nici picata cu ceara in afara varfurilor tocate,bretonul era unica solutie.Din fericire am avut noroc,nu stiu ce si cum,dar se aseaza perfect fara perie,placa,produse de styling pe care oricum nu le sufar.Nu cred sa mai renunt vreodata la el,e singurul artificiu care da un aspect ingrijit atunci cand nu ai nici o culoare si nici o tunsoare deosebite.

adela sirghie spunea...

Nu stiu cine o sa scape anul acesta fara breton. Desi poate mai interesant e sa nu iti faci, sa fii contra tendintelor, sa fii autentica, revoltata si cu parul permanent de exemplu:)

Kristall spunea...

Hmmm...eu sigur as face o greseala sa-mi fac breton...asa ca prefer sa fiu una din exceptii...cred ca in primul rand conteaza sa asortezi la tine tunsoarea, culoarea parului, machiajul, hainele care ti se potrivesc adaptandu-le la tendinte, nu neaparat sa fi chiar exemplar fidel.