sâmbătă, februarie 20

elogiul pensetelor -pionierele fruntase din arsenalul infrumusetarii


Adevarul este ca fara penseta as fi in pom:) O folosesc in fiecare zi, o port in geanta -daca nu am timp dimineata pentru vreun retus mititel. Daca simt ca incepe sa nu mai "prinda" firicelele, o inlocuiesc repede, altfel ma chinui ingrozitor, agat pielea arcadei. Cand cumpar una noua, nu ma sfiesc sa o probez inainte, chiar in magazin, sa vad daca e indeajuns de performanta. Sunt destul de carcotasa. Cel mai bine ma impac cu cele clasice(ca cea din imagine). Am avut si din cele cu varful subtirel, dar in ciuda dexteritatii, de cateva ori, din prea mult zel, m-am ranit, asa ca am renuntat definitiv la ele.
Nu s-a intamplat niciodata sa iau o penseta in mana si sa nu am ce sa fac(smulg) cu ea...
Chiar daca nu ma machiez, privirea este mai luminoasa datorita arcului, iar ochii- mult mai expresivi.
Stiu fete care nu au apelat niciodata la artificii gen make-up, coloratul parului, coafat, insa nu stiu niciuna care sa nu se penseze. Asadar, votez penseta ca pioniera fruntasa in arsenalul meu de beauty

7 comentarii:

Zuzele spunea...

Eu am un kit complet pentru pensat de la celebra Anastasia, regina sprancenelor, dar imi place mai mult o penseta ieftina, banala, din piata decat a ei.
Ai dreptate, iti schimba complet privirea un pensat ca la carte!

adela sirghie spunea...

Zuzelor, chiar m-ati facut curioasa: ce are kit-ul Nastasiei de nu sunteti incantate de el?
Eu nu il stiu...

Zuzele spunea...

adela, intra aici pentru ca este detaliat foarte bine kit-ul!
http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P137501

Nu sunt incantata poate si pentru ca nu stiu sa folosesc toate chestiutele alea :)
Am folosit doar penseta si Eye Lights Shimmer, dar, asa cum am spus, penseta este destul de ascutita si imi pisca pleoapa. Imi place mult mai mult o penseta dintr-un magazin banal pe care am dat 15 lei.

Magda spunea...

si eu ma fac zilnic cu penseta,de fiecare data mai gasesc eu ceva sa retusez.am o penseta de ani de zile care inca mai este buna si nu prea ma descurc fara ea desi are o forma ciudata ptr multe fete

adela sirghie spunea...

Ce forma? Aceea ca de foarfeca? Si eu am folosit una ani de zile, era penseta mamei. Acum mi-ar fi greu sa imi smulg sprancenele cu ea, dar atunci nu ma gandeam la diferente, luam si eu ce vedeam la mama mea.

adela sirghie spunea...

Ce forma? Aceea ca de foarfeca? Si eu am folosit una ani de zile, era penseta mamei. Acum mi-ar fi greu sa imi smulg sprancenele cu ea, dar atunci nu ma gandeam la diferente, luam si eu ce vedeam la mama mea.

Magda spunea...

nu are forma de foarfeca.este aprox ca cea din imagine,acolo unde tii degetele este rotunda si nu are varful foarte ascutit.nu imi prinde pielea si pot lua cu ea cele mai mici firicele.