miercuri, februarie 24

Infusion d"Iris



Acum un an, Prada era pentru mine ...a shoes thing. Nu stiu de ce mi-am format aceasta parere, probabil ca am incercat ceva din parfumerie, nu mi-a placut si am tras repede si total gresit concluzia ca Prada=Only Fashion. Insa surpriza a venit, cum spuneam, anul trecut, cand mai multe prietene au sustinut ca Infusion d'Iris este the big thing.
L-am incercat vara trecuta si mi-a placut mult, prin urmare l-am primit cadou in aceasta luna:) Este un parfum cu un aer uscat, dar fresh, iar notele dulci sunt date de iris. Cred ca unele fete ar putea sa il gaseasca batranicios, pentru ca parfumul nu este "in tendinte", iar sticla este vinatge.
Parfumul a fost creat in 2007, de Daniela Andrier iar numele, Infusion d"Iris, este inspirat din vechea metoda de a produce extractul de iris, procedeu care dura sase luni, pana ce notele proaspete si dulci de iris ieseau cu splendoare la suprafata.
Notele pe care le-am putut detecta eu la Infusion d"iris sunt : mandarina din Italia, portocal, floare de portocal, neroli din Tunisia, iris, cedru, vetiver si tamaie din Somalia.
Apa de parfum 100 ml a costat in jur de 80 euro.
Nu este un parfum pentru sezonul rece, eu il recomand pentru primavara-vara, insa in cele cateva zile pline cu soare din ultima saptamana l-am purtat si am fost incantata de el.

7 comentarii:

Unknown spunea...

este senzational! stii ca ti-a povestit de el vara trecutacand l-am descoperit si eu si a fost dragoste la prima... sa-izicem vedere:-))

adela sirghie spunea...

daaa, sigur ca imi aduc aminte, Anca...

o-felie-de-liliac spunea...

eu mi-am cumparat Iris din gama Erbolario, stiu ca ai scris si tu la un moment dat despre ei... si parfumul mi se potriveste de mor, traiesc o dragoste intensa acum cu noul meu parfum :)) asa mare dragoste nu am avut de la Coco Mademoiselle si Noa :)
toata lumea imi spune ca miros divin, a flori, a mirodenii, etc.
asa ca sunt fericita si frumos mirositoare.
Si poate ofelie-de-liliac se va transforma in ofelie-de-iris :))

adela sirghie spunea...

@o-felie-de-liliac: pentru mine, irisul este o iubire noua. Il stiam pudrat, dar l-am descoperit dulce. Cel de la Prada este suav, suferind influente racoroase, tamaioase, iar cel de la L'Erbolario este mai puternic, mai dulce, conduce detasat orchestra notelor.

o-felie-de-liliac spunea...

si pentru mine e iubire noua!

o-felie-de-liliac spunea...

sunt curioasa cum e cel de la Hermes... dar nu l-am mai vazut prin Douglas... nu stau in buc si am doar Douglas in oras... Si in general, cele de la Hermes sunt destul de putin comercializate in Romania, cel putin asa mi se pare mie, desi sunt parfumuri bune, eu iarna asta am purtat mult Un jardin sur le Nil.

adela sirghie spunea...

Iris-ul de la Hermes nu cred ca este adus in Romania. Cred ca trebuie incercat in strainatate, poate doar in magazinele Hermes (asa cum unele parfumuri Chanel nu se gasesc decat in magazinele Chanel). Nici eu nu l-am incercat pana acum.