duminică, februarie 28

Prima Scrisoare Deschisa: iata de ce primavara a venit mai repede pentru mine


Dragele mele,
astazi am cautat numele meu pe Google, din curiozitate, sa vad cum este accesat blogul meu de pe acest motor de cautare. Am avut una dintre cele mai frumoase surprize de anul acesta: am vazut ca unele dintre cele mai dragi cititoare ale beautynews, m-au nominalizat pentru Blogul anului 2009(la rubrica moda/vintage), ceea ce mi-a umplut sufletul de fericire. Cum eu pana acum nu am stiut de acest contest, va multumesc abia acum, pe aceasta cale, voua si organizatorilor, in frunte cu doamna Lucia Verona si Valive si va daruiesc tuturor un buchet de lalele galbene.
Stiu ca blogul meu are muuuuult beauty si doar cateva marunte notiuni legate de stil si o rubrica so chic so cute si una mai noua, vintagemania, insa eu aplic regula frantuzoaicelor, aceea de a avea o valiza maaaare de cosmetice, si una mai mica, pentru haine:)

Cu mare drag,
A.

5 comentarii:

Pixxie spunea...

Ne bucuram pentru tine ! Speram sa castigi sau macar sa fii printre primii ! Iti tinem pumnii ! O primavara calda si insorita !

adela sirghie spunea...

Multumesc frumos, Pixxie, esti very sweet. A castigat Octavian Coifan, dar eu am fost tare bucuroasa ca am fost nominalizata si ca munca mea cu beautynews este apreciata. Asa ca mii de multumiri inca o data cititoarelor care m-au votat, a fost o surpriza totala, pentru ca eu ieri am aflat:)

Anonim spunea...

buna Adela!! acum locuiesc in Italia si in fiecare zi citesc blogul tau. azi e 1 Martie si mi-as dori sa fiu in Romania sa primesc martisoare si ghiocei....Rox

adela sirghie spunea...

Hello Rox, tin minte ca mi-ai scris ca pleci in Italia. Nu esti sarbatorita de 1 martie, ai dreptate, dar sunt sigura ca vei avea o experienta de neuitat.

Silvia spunea...

felicitări!