vineri, februarie 5

there is a time for change


Tenul meu s-a schimbat. Nu stiu daca definitiv, insa daca inainte era gras cu tendinte acneice, acum este normal spre mixt. Porii mariti au ramas la fel(adica vizibili), insa de mai bine de o luna si jumatate incerc, de nevoie, numai creme foarte hidratante, pe care acum o jumatate de an nici nu ma gandeam ca le-as putea folosi vreodata. Daca incerc sa folosesc o crema pentru ten gras(chiar si hidratanta, nu matifianta sau astringenta!), epiderma mea se revolta si devine aspra si apar inroseli si cojite. Vinovate sunt varsta si iarna, asta mi-am spus eu azi-dimineata cand m-am uitat in oglinda, intrebandu-ma oare azi, cu ce ma dau. ..Accentuez faptul ca este primul an in care mi se intampla acest fenomen. Poate ca au mai fost mici perioade de genul acesta, insa nu le-am dat mare atentie, trecandu-le in seama altor evenimente. Dar aceasta este cea mai lunga perioada in care simt ca tenul meu este altfel Nu stiu daca spre primavara ma voi intoarce iar la cremele speciale pentru ten gras, insa in acest moment nu le mai pot folosi. Poate va trebui sa imi schimb obiceiurile de beauty si sa imi incadrez tenul in alta categorie.
Pe de alta parte, stiu cateva fete care au tenul gras, dar carora venirea iernii si a frigului le-au accentuat eruptia si problemele pielii. Sfatul meu este sa fii foarte atenta la aceste mici schimbari si atentionari (ele sunt de fapt semnale ale organismului), si sa fii pregatita sa schimbi rapid rutina de beauty in functie de necesitatile reale ale pielii tale

12 comentarii:

Magda spunea...

exact aceeasi problema o am si eu.tenul meu mixt acum nu stiu cum mai este.se cojeste,ma irit,in orice caz este altfel...banuiesc ca de la vremea de afara pentru ca mi s-a mai intamplat dar parca nu asa.aaa...am si o acnee de toata frumusetea desi fruntea nu-mi e plina de sebum.as vrea sa-mi cumpar suplimente de la Dr Murad,daca ma poate ajuta cineva sa mi le cumpar din afara,de pe vreun site ceva v-as fi recunoascatoare pentru ca ei nu livreaza si in Romania.trebuie sa iau masuri urgente ca nu ma mai suport asa :(

Felicia spunea...

la fel am patit si eu, cu un ten gras acneic cu creme oil free acum simt nevoia sa imi pun creme f. hidratante chiar putin grase pe fata.Cred ca de vina este vremea.De o luna jumate avem temp sub zero grade ziua.
Ptr. Magda,cu permisiunea ta Adela:
Murad au la Sephora dar nu prea au mai adus marfa de jumate de an.
Un site care livreaza la noi este hqhair.com.

cris spunea...

pentru Magda
poti sa iti comanzi suplimente de la dr. Murad de pe www.strawberrynet.com

adela sirghie spunea...

@Magda:eu nu am comandat niciodata de pe vreun site, dar daca stie cineva care ne citeste, rugam insistent sa ne dea cateva detalii:)

adela sirghie spunea...

Cris, bine ai venit pe beautynews! Te mai asteptam:)

adela sirghie spunea...

@Felicia: tu ai folosit cumva si suplimentele pentru ten gras de la dr Murad, cele pe care le vrea Magda? Stiu ca tu ai avut rezultate foarte bune cu dr Murad.

Felicia spunea...

suplimentele nu le-am folosit de la el.M-am descurcat cu drojdia de bere( ca si tine o iau de afara).
In toamna sper sa plec din nou in state si de abia astept sa ma "intalnesc" cu Murad la el acasa, mai ales ca a scos o gama noua ptr. acnee si cu actiune antirid.De abia astept sa o incerc.
Eu comand frecvent de pe net.
Recent mi-am luat Perricone,in 3 zile mi-a sosit comanda.Ai folosit ceva de la el?

adela sirghie spunea...

Nu, nu am incercat inca, dar dr Perricone este una dintre firmele pe care cu siguranta le voi incerca. De fapt e de multa vreme pe lista mea, de cand am citit pe net sfaturi si review-uri. Insa astept sa imi spui si tu ce rezultate ai, pentru ca sunt foarte curioasa.

Magda spunea...

eu nu indraznesc sa comand de pe net...mmm nu stiu cum sa fac

Felicia spunea...

magda,greu este inceputul.si eu am avut ceva temeri,dar acum aproape 80% din produsele cosmetice,incaltaminte,electronice,genti le comand pe internet.Am comandat si haine dar este cam greu cu marimile.
Nu are ce sa ti se intample,daca cumva nu primesti pachetul poti sa dai refuz la plata.
Dar comand doar de pe site-uri serioase.

Magda spunea...

pai as vrea de pe strawberry.com sa-mi cumpar sumplimentele dar cred ca trebuie sa citesc mai multe in legatura cu comanda.te rog sa-mi spui, Felicia daca e de ajuns sa-mi cumpar doar un tub,sau cum le-ai luat tu.multumesc pentru raspunsuri :*

Magda spunea...

acum ma uit pe hqhair.com...nu stiam de site-ul asta.citesc despre cum pot face comanda,in valoare de cat si ma decid.