joi, februarie 18

yes to carrots


Am inteles ca la Sephora au fost doua-trei luni de discontinuitate la produsele Yes To Carrots, produse pe care eu le-am recomandat de mai multe ori atat in review-uri cat si in comentarii, pentru ca le-am incercat si mi-au placut mult. Samponul pentru spalari frecvente este unul dintre preferatele mele si alaturi de cel de la Keune, printre cele mai bune pe care le-am incercat, deci l-am recomandat cu caldura. Vestea buna este ca zilele trecute am fost la Sephora si am revazut display-ul Yes to Carrots, deci cine a vrut sa cumpere si nu a gasit-si a dat vina pe mineeee:) poate acum sa se convinga si sa spuna YES 2 carrots.

14 comentarii:

Kristall spunea...

Pot sa-ti spun ca eu stiu foarte bine produsele din Sephora si sunt de acord cu tine... Yes to Carrots au produse minunate.Mai nou,ei au o gama noua care se numeste Yes to Tomatoes,produse din extract din rosii si minerale din Marea Moarta foarte benefice. Daca Yes to Carrots sunt destinate tenului usacat - normal , Yes to Tomatoes sunt pt tenul mixt - gras. Mie chiar imi plac si chiar le recomand. Si iarasi un aspect care mie mi-a placut...nu au un pret foarte ridicat.

adela sirghie spunea...

welcome, Kristall.
dar tu ce ai folosit de la ei, ca vad ca esti tare incantata?

Monica G spunea...

Adela eu mi-am luat acum 2 saptamani samponul (la recomandarea ta) si balsamul Yes to Carrots, si pot spune ca aveau un stoc maricel, era raftul plin cu sampoane si balsamuri.Le-am cump din Constanta-Tomis Mall.Eu am un par gras si inainte ma spalam aproape zilnic pe cap, insa acum pot spune ca intradevar are efect acest sampon si balsam.Ce imi place cel mai mult la el este faptul ca imi scartie parul dupa ce ma spal, are un miros placut de morcov si portocala, are un gramaj mare (500 ml) si un pret f bun (38 lei).In cazul parului meu a facut minuni, asa ca multumesc Adela f mult de recomandare.

Ema, Brasov spunea...

Am fost si eu "curtata" de agentii de la Keune. Am incercat doar cateva produse de styling. Spui ca esti incantata de sampon? Spune-mi, te rog, care este produsul folosit de tine. Mersi!
Ema, Brasov

adela sirghie spunea...

Monica G, ma bucur mult ca ti-au folosit recomandarile mele.

adela sirghie spunea...

Ema, am folosit samponul din gama Sun Sublime. Tot din Sun Sublime am mai folosit un ulei satinat pentru par si corp si un serum, iarasi foarte bune.

Roxana spunea...

Imi plac produsele Yes to Carrots foarte mult.
Am o alta nedumerire, de ce-ti schimbi asa des tema blogului?

adela sirghie spunea...

Ema, in coloana din dreapta de pe beautynews ai o casuta "faceti cautari pe acest blog", intra cu "keune" sa vezi tot ce am scris despre ei. Nu am folosit decat produse de ingrijire, dar am avut testimonials si sunt si cateva comentarii interesante.

adela sirghie spunea...

Roxana, imi doream ceva mai mare, mai aerisit. Prin vara poate o sa vreau ceva mai colorat. Ma trezesc la un moment dat(asa a fost ieri, de exemplu) ca imi spun ca e cazul sa incerc un alt format, sa vad cum iese. Daca imi place, il las, daca nu, revin la cel initial.

Kristall spunea...

Folosesc samponul si balsamul Yes to Carrots de ceva timp, iar acum, dupa o vizita in sephora am achizitionat si untul de corp Yes to Tomatoes...care este nou in Romania. Este foarte hidratant, imi face pielea foarte catifelata. Si mai am si balsamul de buze Berry. Eu sunt multumita si le recomand.

adela sirghie spunea...

Kristall, eu nu am incercat inca Yes to Tomatoes, dar nu e timpul pierdut.

Ema, Brasov spunea...

Am gasit... Mersi!
Ema, Brasov

Anonim spunea...

Adela, stiu ca e bine ca dupa o perioada sa schimbi samponul. Oare e ok daca alternez o luna-doua YTC si o luna-doua YTT? Lili

adela sirghie spunea...

@Lili: sigur ca da:)