sâmbătă, februarie 6

vintagemania : azi, sabotii cu talpa de lemn

Astazi am rasfoit online revista Vogue(editia franceza) si am vazut ca pentru primavara-vara 2010, unul dintre trend-uri este sabotul cu talpa de lemn. M-am bucurat, parca as fi revazut niste cunostinte vechi si dragi, pentru ca mama mea era o impatimita, avea mai multe perechi, toate cu toc inalt, le purta de dimineata pana seara, de la inceputul verii si pana la finalul ei. Promit sa fac si eu la fel, vara aceasta. Am facut o mica selectie, inspirationala: Chanel, Miu-Miu si Celine:
Chanel:
Chanel:
Celine:
Miu-Miu:
Miu Miu:

6 comentarii:

Anonim spunea...

nu imi plac sabotii cu talpa de lemn si in general nu imi plac platformele, totusi astia de la celine mi se par interesanti- seamana cu incaltamnitea de gheise (sandale/saboti ce or fi fost ele)

Lavinnia spunea...

Sunt oarecum interesanti , nu stiu daca i-as purta , cu siguranta mi-as suci gatul .

irina spunea...

doamne, sunt oribili! nu ofera nici un pic de finete piciorului, ba din contra!! n-as purta niciodata asa ceva !

simonik spunea...

nu-mi plac si in plus n-as putea conduce cu ei.

Roxana spunea...

Foarte urati! Fac piciorul butucanos. Or sa iasa la fel de repede precum au intrat.

Anonim spunea...

dar chiar poate sa mearga cineva incaltat cu asa ceva?!!!