vineri, aprilie 1

1028 voturi:)

Iata, dupa cum am promis,  rezultatele primului poll efectuat pe blogul meu.
Va reamintesc faptul ca intrebarea a fost "in ce categorie de varsta te incadrezi?"
Au votat, pana acum, 1 aprilie 2011-ora 21, un numar  de 1028 cititoare ale blogului, carora le multumesc frumos pe aceasta cale.
Castigatoare la procente- 59%, adica 614 fete- este categoria 20-30 de ani:)
Urmeaza categoria"pana in 20 ani"-22%, adica 235 fete
Marturisesc faptul ca mi-a placut mult acest poll, prin urmare am decis sa prelungesc perioada, in speranta ca fetele care nu au votat pana acum vor completa numarul:)
Later edit: va multumesc, va multumesc!
De asaera si pana acum a crescut numarul celor care au votat in poll: acum suntem peste 1440 si efervescenta continua, spre marea mea bucurie:)

13-20
  235 (22%)
20-30
  614 (59%)
30-40
  143 (13%)
peste 40
  36 (3%)

8 comentarii:

Just_Me spunea...

Draga mea, nici nu ma indoiam de faptul ca suntem atat de multe cititoare. Filicitari, cred ca numarul cititoarelor spune foarte multe.*hugs*
Te pup!

adela sirghie spunea...

Da, dar vad ca votul continua, ceea ce inseamna ca unele fete nu au bagat de seama tabelul din dreapta. Oricum, si eu fac la fel, citesc doar fluxul la blog:)

Mademoiselle spunea...

si eu am votat,la cat mai multe cititoare.un weekend placut.

adela sirghie spunea...

@Mademoiselle: multumesc! Eu sunt tare curioasa sa vad ce categorie de varsta "intra" pe blogul meu, asadar este foarte important si pretuit votul vostru...

Miuri spunea...

eu sunt in categoria castigatoare:)

la cat mai multe cititoare:)

SoSheSays spunea...

Eu am votat. :) :*

Mihaela spunea...

Si mie mi-a placut poll-ul. :). L-am vazut de mult, si o sa votez cu siguranta daca o sa mai fie.

mariana spunea...

Regret sincer ca acele persoane de varsta mea (46ani), intra destul de rar pe aceste bloguri, deoarece aceste fete fiind tinere si normal ca varsta isi spune cuvantul ;insa la varsta mea cam ai nevoie sa mai inseli macar putin tineretea si acele cateva trucuri invatate de pe aici,mie una mi-au fost de un real folos.Pentru mine este foarte important sa fiu ingrijita,chiar daca varsta imi joaca uneori feste,insa principalul lucru este sa ma simt bine in pielea mea.
Am discutat cu multe colege care mi-au spus ca este important la varsta noastra sa ne ocupam de copii,mai mult,insa eu nu sunt de acord cu asta si uneori chiar reusesc sa fac nota discordanta cand mai particip la cate-o sedinta.In realitate chiar daca am varsta pe care-o am,imi simt sufletul la fel ca la 20 de ani ,cu singura exceptie ca am o gandire putin mai matura.