luni, aprilie 18

Jurnal de beauty scris in primavara lui 2011-partea a saptea

In acest week-end am mancat multe dulciuri, vremea poetica de afara  m-a inspirat si m-a ispitit cu : tiramisu(de doua ori chiar, la o ligurita si apoi la doua lingurite), tort krantz cu inghetata de vanilie, mini-prajiturele, palmieri cu zahar ars pe margini, bascute carmelizate cu mar, prajiturici foarte sic colorate, asezate pe tavite elegante si aurite, de ciocolata, fistic, vanilie si spuma alba de lapte...mi-a facut o deosebita placere sa torn senina si entirely guilty free, asemenea zahariseli in mine... asa ca, oricat de frumoasa ar fi imaginea de mai sus, in mine nu-si mai gaseste ecouri, dar am postat-o pentru voi, sa nu uitati sa va faceti mici placeri din cand in cand, cu-si mai ales fara absolut niciun motiv.
Dupa toate acestea, sa stiti ca eu nu am sarit repede pe cantar, deoarece mi se intampla foarte, foarte rar sa iau cu asalt confiseriile si patiseriile.
Voi ce nebunie ati facut zilele acestea?
Aveti si voi, la randul vostru, niscaiva dulci, pasnice  si burgheze pacate de marturisit?

11 comentarii:

Anonim spunea...

Eu am o slabiciune pentru pricomigdale si macarons!!
Ma bucur ca nu sunt ahtiata dupa dulciuri. Mananc din cand in cand dar ma satur repede de ele! :)

world of leea spunea...

nebunia suprema pentru mine este sa intru la dieta cu o saptaman inainte de Paste! :))

Cupcake Splendens spunea...

nu am mancat niciodata macarons!!si mi e o poftaaaa,arata bestial.
cam ce ai facut tu weekendul trecut asta vreau sa fac eu azi,asa am chef sa merg la o cofetarie sa mananc o prajiturica cocheta.

mada spunea...

si eu m-am indulcit in weekend ... am fost la munte si nu am rezistat la dulceata de mure pe care ne-a servit-o gazda :)

iri spunea...

aoleu si eu trebuie sa mai slabesc pana la paste:)) ca atunci sa pot sa ma rasplatesc in voie cu tot ce o sa faca mama :x asa ca pana duminica, o sa ma multumesc cu poza pusa de tine

Laura spunea...

Eu mananc tot ce prind. Vreau sa ma ingras!:) Sper sa-mi si iasa...In ultima vreme am inceput sa mananc salata de castraveti,multa,din 1-2 castraveti pe zi, mi se face pofta si nu ma pot abtine.(recunosc, daca as stii ca imi face rau m-as mai tempera,dar asa am dezlegare)

Liv spunea...

Eu am dat iama in borcanele de zacusca ale bunicii in week-end (ce-i mai bun decat mancarea facuta de bunica?!), apoi gratar, ieri english breakfast, si astazi paste cu sos pesto si rosii uscate la soare...
A, da, ieri dupa-amiaza am vrut cu disperare sa mananc o prajitura, dar nu mi-a iesit nimic in drum, decat o ceainarie unde aveau numai fursecuri (ceainarie/cafenea fara prajituri?!). Asa ca acasa m-am napustit asupra gemului de gutui (tot de la bunica, evident), de frustrare.
Mie imi plac dulciurile. Prea mult, din pacate :). Acum as manca pricomigdale, macarons (ca tot au fost pomenite), tiramisu, tort Joffre, clatite, brownie cald cu inghetata etc. Si un Snickers mic acolo :)).

Anonim spunea...

Cat de delicios suna..si arata!<3<3

Anonim spunea...

Am incercat de curand "Macarons" de la Madame Delice - O PORCARIE ! E ca si cum ai lua un pumn de zahar praf - oare ce ar zice Pierre Hermes - inventatorul lor?

Liv spunea...

Eu am mancat macaroane de la Madam Lucie si au fost foarte bune (vad ca e la moda chestia asta cu "Madame X"). In schimb nu le recomand pe cele de la Paul, am mancat si aici, si la Paris, si de fiecare data au fost tari, nu au avut textura aceea atat de speciala.

Adelina Eneșca spunea...

Pffff ce mult imi plac mie pacatele dulci! Mananc aproape zilnic dulciuri si imi place in special ciocolata amaruie cu menta, sau cea cu lichior Bayleys si stafidele in ciocolata. Macarons inca nu am gusta dar sunt pe lista!