vineri, aprilie 8

Jurnal de beauty scris in primavara lui 2011-partea a cincea


Pentru ca a venit primavara, merg mult pe jos. In fiecare zi. Uneori mi se pare istovitor. Cumpar flori de la tarancile care stau cu ele in borcane mari, in Piata Romana, Victoriei sau Unirii.  Zambilele simple, din gradini romanesti, cam amarate ce-i drept, daca le compari cu surorile lor grase din Olanda(imi displac total dublele sau triplele umflate ca papanasii), dar care compenseaza din plin, prin miros si autenticitate. Dimineata nu uit sa fac exercitiile, uneori cu gantere, alteori fara. Am vrut de multe ori sa merg cu rolele, dar nu am reusit. Am gasit si doua CD-uri dragute cu exercitii pentru musculatura, acum cred ca am destul antrenament incat sa rezist o ora intreaga fara sa ametesc(aceasta fiind de fapt provocarea, sa ma reapuc serios de sport). Luni am programat marea incercare.
Insa resimt oarecum schimbarea anotimpului. Chiar am zile in care ma simt destul de slabita. In plus, primavara imi cade mai mult par, ceea ce inseamna ca numai pastilele de drojdie de bere nu mi se mai par suficiente. Asa ca am decis ca am nevoie de ajutoare mai serioase si am inceput de azi sa iau iarasi suplimente alimentare mai complexe. De data aceasta am luat Doppel Herz-o cutie de "Minerale pentru femei" si o cutie de "Substante vitale pentru par". Am inceput cu prima, pentru ca se adreseaza unei grupe mai largi: oase, musculatura, piele, par si sistem imunitar. Cand le termin, dupa 30 de zile, o sa trec la urmatoarea cutie, Haar Vital. Nu ma astept la mari minuni, dar sper ca in doua luni sa se vada ceva rezultate.
In rest, cumparaturile mele din aceasta saptamana au fost extrem de cuminti: o carte(Micul print), un ceai aromat(Pineapple&Peach), flori.
Si am primit cadou un minunat parfum Hermes de la Dora-Un jardin sur le toit, care a fost dragoste la prima vedere, sunt extaziata pentru ca e luminos, rafinat si discret si il tolerez foarte bine, ceea ce ii dubleaza, ba chiar ii tripleaza, in ochii mei, valoarea. Deocamdata nu l-am vazut pe rafturile parfumeriilor din Bucuresti.
Si tocmai am aflat ca am in cutia postala o invitatie pretioasa cu parfum de epoca: la Alba Iulia, pentru a sarbatori 20 de ani de la terminarea liceului.
Sa ma bucur?
Sa ma intristez?
Ei bine, in acest moment de primavara capricioasa experimentez, cu emotie si din plin, din amandoua: am ales sa zambesc incurcata in amintirea acelor vremuri care s-au dus, s-au dus,  ca norii lungi pe sesuri...

31 de comentarii:

Zuzele spunea...

Sa ma laud si eu acum:) Si eu am primit Chanelul Cristalle Eau Verte de care spuneam ca m-am indragostit saptamana trecuta :D

adela sirghie spunea...

eu chiar am inceput sa imi doresc o gradina pe acoperis:)

Anonim spunea...

Imi place mult postarea asta! Simplitatea lucrurilor pe care le faci imi dau o stare primavaratica, de bine!
Astept cu mare interes review-ul parfumului Hermes! Mereu mi-au placut parfumurile acestui brand dar recunosc ca nu am detinut niciunul. De ce? Nici eu nu stiu!

FemeiaStie spunea...

Melancolia de primavara, mai ales ca ai primit si o invitatie asa draguta. E superb la Alba Iulia. Am fost anul trecut acolo, am fost impresionata de cetatea Alba Coralina. Si oamenii...acolo mi se par atat de calzi si de calmi! Superb!

rozza spunea...

Eu termin liceul acum si cand am citit ultima fraza mi s-a zbarlit pielea de pe spate..

Iti doresc o primavara frumoasa!

fashion doctor spunea...

foarte frumos jurnal,Adela!week-end minunat!

Stilistele spunea...

offf....tanjesc dupa o gradina cu flori multe, un dezlong, o piscina si o vara interminabila!

adela sirghie spunea...

E clar, am mare nevoie de vitamine, sa imi revin:)

adela sirghie spunea...

@rozza: da, vreau sa te asigur ca aceste lucruri fac parte din viata...
Nici mie nu imi vine sa cred ca au trecut 20 de ani. Cu siguranta, nici tie nu iti va veni sa crezi, cand va veni vremea..
Dar oare cum va arata blogul meu peste20 de ani?

Ralu Pataliu spunea...

Am vazut parfumul la Douglas, in Unirii. Si eu il ador, miroase extraordinar! :)

iguanitza spunea...

Nu știu cum sunt mineralele alea ce le iei, dar ți-aș recomanda spirulina pentru efectele sale miraculoase , te va ajuta și în rezistența fizică !
Dacă vrei un ceai bun bun bun și healthy, încearcă-l pe cel de la Kokoon -Gojibeere, am scris ieri despre el și cât sunt de îndrăgostită de aroma lui♥

20 de ani de la terminarea liceului? Wow!

O primăvară superbă, plină de flori și soare :*

adela sirghie spunea...

:@Ralu Pataliu:miercuri am fost si eu in Douglas, dar nu l-am vazut. Dar am testat a mia oara Eau de Gentiane blanche, e pe wishlist:)

Unknown spunea...

Ce mult mi-a placut seria aceasta de postari! Ai un stil foarte frumos si delicat de a scrie si te citesc cu placere.

adela sirghie spunea...

Multumesc pentru comentarii, au fost o surpiroza frumoasa pentru mine.

Adelina Eneșca spunea...

Vai Adela :)) ce incurcatura amuzanta :)) in zapaceala mea m-am logat cu contul google al prietenului meu - ionutz1611 si nu am observat decat acum. Si pe blogul Iguanitzei am facut aceeasi greseala. Imi cer scuze pt incurcatura! Te pup!

adela sirghie spunea...

@Adelina Tomescu: eu credeam ca ma citeste un baiat cu gusturi mai romantioase:)

adela sirghie spunea...

@Iguanitza: am vazut mai demult fructe uscate Goji, la un Plafar, m-au tentat foarte tare si atunci, dra cred ca tot asa-apucasem sa iau altceva. Dar cand mi-ai scris, mi-am adus aminte de ele. Se consuma la fel ca orice alte fructe uscate, un pumn mic zilnic.Astfel, nu se pierde nimic din vitamine si nutrienti.

Anonim spunea...

Adela, cum ti s-au parut substantele vitale pt par? au efect?

adela sirghie spunea...

Da, eu fac cure cu suplimente alimentare atat primavara, cat si toamna. Parul e frumos si straluceste fara sa aplic produse de styling.

Anonim spunea...

Si pe care le-ai recomanda mai degraba: "Mineralele pentru femei" sau "Substantele vitale pentru par"? Ma gandesc ca a 2a varianta ar fi mai ok, avand in vedere ca pt par, in special, doresc suplimentele, nu? Multumesc si scuza-ma ca te tot bat la cap :)

adela sirghie spunea...

@Anonim: Eu as combina: prima luna substante pentru par, a doua-minerale pentru femei. Si as continua sase luni tot asa.
xoxo

Anonim spunea...

Asa am sa fac, iti multumesc!

adela sirghie spunea...

Astept apoi sa imi povestesti despre rezultate, sa stii

Anonim spunea...

Si eu sunt tentata sa-mi cumpar, dar astept mai intai sa vad rezultatele la anonim 1 :)) Adela, tu ai observat cumva vreo ingrasare de la substantele astea vitale de la doppelherz? sau macar o pofta de mancare mai mare?

adela sirghie spunea...

Nuu, deloc... nici macar un gram in plus te rog sa ma crezi.
Dar pot sa iti spun ca in urma cu o saptamana, Gabi de la Shades Beauty Louge (care m-a tuns in ultimul an) mi-a spus ca intreg parul meu se regenereaza si ca am un par mai bogat(se vede cum creste par nou sub firele lungi). Nu stiu daca de la vitamine neaparat, dar eu alte lucruri/lotiuni/tratamente eu nu am facut, deci tind sa cred ca aceesta este motivul.
Oricum, tot ce cred/fac/descopar scriu pe blog, deoarece vreau sa monitorizez toate aceste lucruri.

Anonim spunea...

Suuuuuper, atunci ma bag si eu!!!! si revin cu impresii cand observ rezultate!!

Annamaria spunea...

Tocmai am cumparat astazi un complex de multivitamine si minerale (Actival Max) si Doppelherz - Substante vitale pentru par. De multa vreme mi-am propus sa incep un tratament cu vitamine pentru organism si par. In mare parte, datorita acestui articol :). Sper sa obtin aceleasi rezultate ca si tine, sunt foarte entuziasmata!

Annamaria spunea...

Am voie sa scriu si eu review pe blogul tau? :)
Daca da, atunci vreau sa spun ca in cazul meu, Substantele vitale pentru par au dat roade dupa doar 2 luni. Am urmat un tratament de 4 luni, iar parul meu nu mai cade, nu mai este tern, arata foarte bine si s-a regenerat frumos. Multivitamine am luat doar 2 luni, apoi am trecut la pastile cu drojdie pe care le iau in continuare. In concluzie, multumesc pentru inca un beauty tip care a functionat de minune :)!

adela sirghie spunea...

Eu in ultima vreme goji berry+migdale crude. Foarte rar, una-doua pastile de multivitamine pe luna, in special la ciclu, cand sunt mai ametita.
Voi lua din nou drojdie de bere si voi manca muuulte seminte(am scris despre ele, dar deocamdata numai seminte de in am)

Annamaria spunea...

Da, semintele.... Tot de la tine am aflat si de goji berry si as vrea sa incerc, arata atat de bine :)! Se gasesc in supermarket? Acum mananc doar nuci, insa vreau sa revin si la migdale si semintele de dovleac. Cum consumi semintele de in?

adela sirghie spunea...

Dimineata le mananc. Le pun in kefir.