joi, aprilie 7

Asa nu..si de ce cred eu ca asa nu...

Imi place foarte mult bretonelul din imagine. Insa nu pot sa nu remarc si o micuta greseala: este prea bogat pentru tipul ei de par. Greseala e mica in cazul ei, parul este si foarte bine intins si aranjat, dar totusi se observa. Eu tin de multa vreme aceasta poza pe desktop, deoarece m-am gandit sa atrag atentia fetelor care au parul fin si subtire(cum este si al meu) si care vor sa poarte bretonel in aceasta primavara. Feriti-va de acest tip de breton, deoarece iti va lua, dintr-o singura taietura, un sfert din cantitatea de par pe care o ai. Iar restul va parea...ei bine, ridicol de putin. Cand ai parul subtire, fin si putin, bretonul ar trebui sa fie o idee mai mult decat o idee de breton.
Sincer, asa stau lucrurile: fiti atente ca hair-stylistul vostru sa nu scape foarfeca prea mult.
Daca "ia" prea putin, nu e nicio problema, poate repeta miscarea, dar daca taie prea mult, va trebui sa astepti cateva luni bune, chiar o jumatate de an-sa repari neajunsul.

6 comentarii:

came spunea...

daca ai vedea parul meu, nu ti s-ar parea ca domnisoara din imagine are par putin. mie nu mi se pare ca arata disproportionat, desi eu nu as alege niciodata un breton asa bogat, nici daca as avea din ce:)

adela sirghie spunea...

@came: dar eu nu am scris ca parul fetei arata disproportionat. Am spus ca in cazul ei e vorba de o mica greseala, bretonul e luat putin prea mult.
Apoi, desigur, am trecut la in cazul fetelor care au parul fin subtire si lipsit de viata si care nu ar trebui sa taie mult din breton.

Zuzele spunea...

Mie nu mi se pare ca tipa din poza are parul rar! La mine nu s-ar potrivi bretonul ala, dar ei imi pare ca ii sta foarte bine. Parerea mea :)

adela sirghie spunea...

@Zuzix: pai nici nu are parul rar...

Anonim spunea...

Asa a patit fiica mea. Bretonul ei arata ca cel din poza. Din fericire la mai prins, si-a mai pus bentite etc
offtopic: imi poti recomanda o asa zisa tinted moisturizer buna?(pt fiica mea) Am citit adineauri pe un alt blog cum ca Bioderma&LRP contin mult alcool si iritanti.Crezi ca ii pot face rau la ten daca ii cumpar una din astea? p.s mi-am luat uleiul de la Academie.Foarte bun!Lili

adela sirghie spunea...

@Lili: nu am folosit nici de la Bioderma, nici de la LRP, dar nu am"sentimente negative" vis-a-vis de ele.
Insa recomandarea mea ar fi Bourjois-sunt doua fdt nou aparute, cu formule performante, macar treceti sa le incercati.