joi, aprilie 14

Pur si simplu noi nu existam

O spun cu mare amaraciune: noul si cochetul e-store Miu Miu (click AICI) nu ne-a asezat pe harta.
Parerea mea este ca da, Romania poate prezenta interes deoarece multi cheltuie frecvent sume mari in strainatate), dar cred ca la capitolul garantii stam foarte prost: carduri clonate(vezi recentul si mediatizatul scandal cu Natalia Mateut), cumparaturi on-line facute in contul altor persoane, produse purtate si returnate fara justificari, intamplari ciudate...
Eu inca nu mi-am luat inima in dinti sa comand ceva pe internet, insa de fiecare data cand vad ca nu exista delivery pentru Romania am o mare strangere de inima.

11 comentarii:

Zuzele spunea...

pai n-au venit pentru ca ar fi dat faliment dupa 2 luni, probabil! Nu cred ca se inghesuie romanii sa dea 1000 euro pe o geanta sau 500 pe pantofi...

adela sirghie spunea...

Pai este e-store, adica are sediul in Franta (sa zicem )si trimite doar la cerere...
Dar in Romania nu trimite.

Zuzele spunea...

aaaaaa, acum am inteles :) Mda, se pare ca nici atat nu merita unii dintre noi... Halal imagine de tara ce avem!

adela sirghie spunea...

Da, ca idee m-a deranjat cand am vazut lista cu tarile in care exista delivery si in care noi nu aparem.

The Storyletters spunea...

si eu ma uitasem la niste gentutze si chiar as fi vrut sa cumpar... :(

adela sirghie spunea...

Eu nu sunt cumparatoare pe online, dar sunt unele lucruri care imi cad greu. Din ce in ce mai greu.

Adelina Eneșca spunea...

Of! Deazamagitor... am mai vazut site-uri care aveau produse dragute si nu livrau catre Romania :( Trist

Anonim spunea...

adela draga mea ieri am cumparat un i pad de pe e bay ..am castigat licitatia..merg la banca depun banii in cont si surpriza ....omul cand vede ca banii vin din romania se gandeste sa.i puna inapoi ...el nu trimite in romania ..si pe site scria ca trimite world wide..

Anonim spunea...

Nu stiu ce sa cred despre cazul N. Mateut. Era atat de afectata incat direct de la aeroport s-a dus in studioul unei emisiuni. In fine..intrebarea mea este urmatoarea: te feresti de vreun ingredient din cosmetice? multumesc,Lili

adela sirghie spunea...

@LIli: nu, nu ma feresc.
Optiunea mea merge clar catre firmele care combina puterea vindecatoare a plantelor cu tehnologia hi-tech.

adela sirghie spunea...

@Anonim:eu sunt foarte revoltata! Vreau o tara ca afara!!!