luni, aprilie 11

DR Murad says...

Iata, in mare parte, motivele pentru care am decis sa iau zilnic suplimente alimentare(acum, dupa cum am spus si aici, in jurnalul de beauty tinut  in primavara acestui an, Minerale pentru femei de la Doppel Herz):


"Skin is a responsive, active organ. In a sense, it's a factory, because it continually maintains its own supporting structures and manufactures skin cells and the gel-like material that holds them together
Whatever goes into the body affects how the organs function. So if you want healthy skin, you have to supply it with the necessary building blocks for cell membranes and connective tissue. These include proteins or amino acids; water -bonding elements such as phospholipids: fatty acids: lecithin, vitamins B and C; and trace minerals.
The concept behind my program is that as skin cell factory ages, it becomes less efficient. I have found that by increasing the supply of raw materials-protective and reparative agents-the factory can resume normal, more youthful production.
Because the skin is such an efficient barrier, and its upper layer has no blood supply, it's difficult to get nutrients and other vital materials from the skin's surface down into the deeper layers of the epidermis, where the cells are nourished. It became clear for me that supplements-nourishing the skin from within, from the bloodstream-could make up for deficiencies in the skin."

10 comentarii:

fashion doctor spunea...

eu tot mereu iau suplimente,laptisorul de matca nu imi lipseste si acum iau si inneov.pup

Mihaela spunea...

Adela, ai incercat suplimentele de la Dr. Murad? Stiu ca erau pe lista ta de achizitii :) Pe mine m-ar tenta "MURAD Pure Skin Clarifying Supplement 120 pcs", dar recunosc, nu am luat pana acum suplimente pentru ten, par etc. Am 25 de ani. Au efecte intradevar mai vizibile suplimentele firmelor ca Dr. Murad (o marca foarte buna de altfel, recunoscuta pentru eficienta) sau am putea lua si suplimente din farmaciile noastre, speciale pentru femei, cu aceeasi eficacitate. Ce mai in colo si in coace! Se merita sa dam mai mult bani pe niste suplimente ca cele de la Murad ?

adela sirghie spunea...

@Mihaela: depinde cat de grava este problema pe care vrei sa o tratezi...
Eu recomand dr Murad (comanda de pe strawberrynet, deoarece in Romania nu se gasesc) in cazul in care tenul are o perioada grea, difcila, este incarcat si nu raspunde la tratamentele generale. Daca vrei sa tratezi ceva punctual-dr Murad este cel mai indicat. Daca vrei pentru intretinere sau dezechilibre usoare-suplimente normale, de genul Doppel hertz.
Daca nu am reusit sa te lamuresc pe deplin, te rog sa ma anunti:)
Nu am incercat inca suplimentele de la dr Murad, sunt in continuare pe lista mea. Am considerat ca deocamdata tenul meu arata bine si am amanat, pentru perioade mai involburate.

adela sirghie spunea...

@Modnitza: Inneov nu am luat, dar am incercat Imedeen, am facut o cura de trei luni, intr-o toamna.In cazul meu au avut efecte foarte bune, tenul era luminos si parca se autorepara:)

Carmen T spunea...

Ce s astea inneov si Imedeem? Nu am auzi de ele, m-ati facut curioasa!Imi dau seama ca probabil sunt niste suplimente,dar as vrea niste detalii
Merci

adela sirghie spunea...

Sunt suplimente alimentare, detalii despre pret si compozitie, efecte si gama fiecarei firme in parte gasesti pe site-urile oficiale,
xoxo!

Mihaela spunea...

M-ai lamurit Adela, cred ca o sa incerc suplimentul de ten de la Murad. Multumesc pentru sfaturi. Pe strawberrynet il vazusem, era aprox 130 lei cutia de 120 pastilute (nu stiu totusi daca se ia cate una pe zi, o sa vad in prospect) dar e avantajos costul/buc. Oricum, banii aceia i-as fi cheluit probabil pe alte prostioare nesemnificative si cred ca mai bine investesc in tenul meu. :)

adela sirghie spunea...

@Mihaela: cred ca se iau doua/zi... verifica insa in pagina oficiala site dr Murad:)

Anonim spunea...

Buna ziua ,va rog imi puteti spune de unde pot comanda inneov?

adela sirghie spunea...

nu cunosc din pacate nicio sursa online de incredere pentru inneov...