marți, aprilie 26

Jurnal de primavara berlineza- partea a doua

Berlinul e insorit, asa l-am cunoscut eu in aceste zile. Asa este si astazi: plin de parcuri, lacuri, flori, pasari fericite si gradini fermecate. Pomi inverziti poti vedea si sub imensa cupola a Sony Center. Parca e o conspiratie a verdelui. Si a scumpiei in floare, albe si lila, pe sub care treci pe toate strazille romantice im Grunewald
Berlinul e plin de plimbareti si miratori(=persoane care nu fac altceva decat sa se mire) printre care ma numar si eu.
Pentru ca am vizitat multe locuri, de la Palatul Sanssouci si pana la la Postdam Platz.
Inca nu imi dau seama cat de mult imi pace Berlinul sau cat de mult imi place ca sunt in vacanta, partea frumoasa este ca merg foarte bine impreuna. Mi se spune la tot pasul ca Berlinul nu seamana cu restul Germaniei. Ca e cosmopolit, intelectual si iubeste arta si poezia. Nu am niciun termen de comparatie, insa cred ca e greu de egalat. Si pentru prima oara incep sa inteleg ce inseamna romantismul german.
Later edit: catre seara a plouat, insa a fost o ploaie frumoasa, de vara...

5 comentarii:

The girl with the red glasses spunea...

Suna foarte dragut! Sa ai vreme frumoasa in continuare si sa te bucuri de vacanta, cu tot ce are ea sa iti ofere! :)

daniela spunea...

Suna extraordinar;))

Stilistele spunea...

Berlinul este intr-adevar altfel decat restul Germaniei: arty, fashion, historical, cool!

cricket spunea...

vacanta frumoasa in continuare Adela. am fost si eu in Germania (Gottingen) acum 2 ani si mi-a placut mult. desi sunt francofila prin natura si formatie, admir mult stilul de viata, arhitectura si felul de a fi al nemtilor.

LittleD. spunea...

Si eu am fost in Berlin vara trecuta si am ramas foarte impresionata. Este un oras tare frumos si interesant :).
Iti doresc o vacanta placuta in continuare >:D<