miercuri, aprilie 27

La o parfumerie berlineza am testat parfumul Jimmy Choo:(

...am reusit sa testez in cele din urma parfumul Jimmy Choo. E un parfum dulce si banal. La fel de mediocru ca orice parfum dulce no-name. Mi s-a parut un parfum fara personalitate, comercial fara nicio urma de originalitate, nici macar nu consider ca merita sa ii fac vreun review. La Douglas, unde l-am testat, era asezat vizibil, aproape de intrare si scria mare Exklusiv Douglas. Aici, 50 ml Eau de Parfum costa 49 de euro, presupun ca in duty free il poti gasi mai ieftin.
Pe pielea mea, acest parfum este lipsit de sens si relevanta. Nici macar nu ii prea inteleg rostul, deoarece Jimmy Choo putea sa se opreasca exact in punctul in care exceleaza: shoe art. Nu avea nevoie de extensie de gama, in acest moment cred ca este vorba mai degraba de ambitia Tamarei Mellon de a arata lumii intregi ca pot face mai multe dintr-un nume cunoscut precum Jimmy Choo.
(Later edit: Tamara Mellon este Fondator & Director Creativ al Jimmy Choo, fost fashion editor pentru revista Vogue UK si imaginea parfumului)
Sticla este interesanta, dar copiata 95% dupa Flower Bomb... asadar, pentru mine este dezamagitor. Si marketingul, si aroma parfumului, si conceptul. Cred ca de data aceasta Olivier Polge a dat un rateu.
Si oricum, am inceput sa nu mai suport descrierile cu limbaj de lemn gen "parfum senzual si puternic, creat pentru femeile cu personalitate" Cum sa pui asa ceva intr-un dosar de presa? Chiar toate parfumurile trebuie sa transmita acelasi limbaj, ca daca nu te dai cu aceste miresme comerciale nu esti nici puternica, nici senzuala, nici personalitate bine marcata nu ai?


3 comentarii:

Zuzele spunea...

Total de acord cu tine! Mi-ai citit gandurile 100% ! De ce unii s-or incapatana sa faca si haine, si incaltari, si farduri, si creme?

Nimphetamin spunea...

De acord si eu. L-am testat si nu mi-a spus nimic, dar absolut nimic.

Adelina Eneșca spunea...

Nu am mirosit acest parfum insa de multe ori cand unii nu se limiteaza la domeniul in care exceleaza nu iese nimic deosebit in alte domenii. Si mie imi plac parfumurile mai deosebite, care spun o poveste si nu se pierd in peisaj ci se muleaza pe acesta.