vineri, aprilie 1

Beauty tip&Lifeless nude...






Sunt
 unele gloss-uri nude care nu imi vin bine deloc. Dar deloc. Nu cele transparente, care potenteaza nuanta naturala a buzelor, ci cele care au o culoare mult mai deschisa decat aceasta. Albinoasele. Eu le numesc lifeless nude. Chiar daca accentuez ochii si sprancenele, tot nu imi place efectul final, parca as fi suferinda si cu febra mareEvident, varianta amestecului cu un ruj este cea mai la indemana. Gloss+gloss nu prea imi place sa amestec, pentru ca nuantele nu sunt intotdeauna indeajuns de puternice, iar cantitatea obtinuta la final este mult prea mare. Asadar iata ce beauty tip folosesc eu: aplic glossul lifeless nude(actiune urmata de obicei de o exclamatie gen: Doamne, ce groaznic arata!), apoi iau pe pensula de buze putin rosu si intensific culoarea. Poti incerca desigur, cu orice alta nuanta puternica de ruj. Daca nu obtin din prima intensitatea dorita, reiau procedeul, dar iau ruj numai pe pensula, sa nu aplic prea mult. 


4 comentarii:

Cupcake Splendens spunea...

eu fac fix invers,prima data ma dau cu ruj-rosu, rosu-orange - si apoi aplic un gloss nude.

adela sirghie spunea...

Eu procedez cum am descris pentru ca in felul acesta am impresia ca pot controla mai usor culoarea.

mariana spunea...

Adela,cred ca in seara aceasta am invatat ceva interesant despre combinatiile ruj-gloss,pentru care iti multumesc.Tocmai am incercat metoda ta si merge de minune

adela sirghie spunea...

@Mariana:garantat 100%