sâmbătă, august 15

bugetul meu de beauty si criza-partea a treia


Amalia este prietena mea si nasa mea de cununie. Este spanioloaica si locuieste langa Madrid. Are 42 de ani. Sotul ei are o fabrica si alte cateva afaceri mai mici. Ceea ce inseamna ca este o femeie(destul de)bogata, chiar si in Spania. Cu ceva vreme in urma, mi-a admirat mani+pedi. I-am raspuns ca merg la un salon. Iar ea atunci mi-a spus ca ea isi face "de toate" acasa: se epileaza, se tunde, se vopseste, se coafeaza, isi face tratamente de curatare a fetei, mani+pedi, evident. Ca nu i se pare complicat deloc. Ca ea a crescut alaturi de sase frati si a invatat de mica sa se descurce si sa aiba grija de frumusetea ei, fara sa dea bani la cosmetica si coafor.E o femeie foarte cocheta, ii plac cremele si parfumurile. Acum foloseste creme de la Shiseido, inainte folosea o crema Le Mer(nu creme de la mer, ci ceva asemanator)deci investeste sume in beauty.

M-am gandit de multe ori la discutia mea cu Amalia, in special in ultimele zile. Am fost indemnati sa consumam cat mai mult. Sa nu ne mai bazam pe abilitatea noastra de a face singuri anumite lucruri, ci sa platim pentru ele. Sa muncim cat mai mult, ca sa le putem plati. Amalia, repet, e o femeie bogata si a fost educata sa nu risipeasca banii pe lucruri pe care le poate face si singura cu mult succes. Deci nu e nicio rusine sa incepi sa limitezi bugetul pentru cosmeticiana si sa incepi sa iti aduci aminte cum era cand te dadeai singura cu oja la unghiile de la picioare.

8 comentarii:

Cya spunea...

Pe mine ma amuza cunostintele de parte feminina cand ma intreaba "Si, la ce salon te mai epilezi?" LOL, pai o singura data am mers la salon si am plecat cu ochii rosii de plans de durere.ACASA, daca doare,macar doare pe mana mea.Mani+pedi?Ce placere mai mare poate fi duminica dimnineata, cand sotul e la "coafor" si eu stau in varful patului cu o cafea si radioul online dat drumul in timp ce polishez unghiutele.Pensat?La fel, la doua-trei zile, inainte de machiaj mai smulg noile fire aparute.Tratamente cosmetice?Argila si oua/fructe, ce se gaseste prin camara.Blondul artificial din cap si parul drept sunt iarasi opera mea si ma mandresc cu ea.Pana si coafeza se mira ca dau doar de 5-6 ori pe an pe la ea.Etc.Eu parca am trait intr-o "Criza" continua.Culmea e ca mi-e bine asa, si cine ma vede jura ca stau mai mereu prin saloane, dar eu nu le sufar.Singura "fita" la care am renuntat de cand cu criza e sala de fitness, am cumparat o revista care includea un dvd cu yoga si practic acasa.

adela sirghie spunea...

o reteta de nota 10, Cyanilla!

Zuza O spunea...

Rubrica cu bugetul de criza te pe frumosul tau blog este preferata mea!!!

Eu urmez aproape intocmai reteta Cyanillei. La fel, ma duc la coafor de 7-8 ori pe an ca sa imi tund varfurile si bretonul cat mai scurt. Atat! In rest ma vopsesc acasa, imi fac unghiile acasa. La pedi inca mai intampin dificultati, dar la mani ma descurc, cat de cat.

Cand eram in liceu ma consideram un pic de fetita de bani gata. Aproape zilnic eram in tot felul de saloane: de coafura, de bronzat, de electro-stimulare, la pensat, la pus o masca, etc....Aruncam banii aiurea pe fereastra. Dupa liceu mi-am facut chiar si o operatie estetica...Fitze de doi lei. Mi-e rushine sa o spun, dar asha e.

De cand m-am mutat in Bucuresti nu am gasit inca o manichiurista si o cosmeticiana de incredere. Si cum a mea de acasa a murit, imi scot singura punctele negre si imi fac tot felul de masti.

Am descoperit o masca cu namol de la Marea Moarta care se dezlipeste de pe fata cu un baton de namaol care arata ca un magnet si care face minuni! :D

De vopsit, tot acasa. SINGURA!!! Am avantajul ca sunt bruneta si ma vopsesc tot cu negru, de maximum doua ori pe an, deci si daca nu ma fac prea bine, nu se vede din avion :))

Toata admiratia pentru nasa ta! A mea stii cum e? Intre noi fie vorba :P : a fost saraca si s-a casatorit cu un tip (nasul meu) bogat. Inainte de casatorie purta numai rgint ca nu suporta aurul. Acum cred ca are in caseta de bijuterii pe putin un kilogram de aur. Inainte isi facea totul acasa, ca mine. Acum se duce la salon si sa se machieze sau isi cheama cosmeticiana acasa.....

adela sirghie spunea...

draga zuza o, multumesc pentru ca... iti place aaa, hmm cum ai spus? aaaa da, frumosul meu blog.
da, m-am simtit tare magulita sa stii

xoxo

Corina spunea...

si eu sunt o adepta DIY (do it yourself). in ceea ce priveste mani+pedi... cred ca de maxim 4 ori am fost la salon ca sa imi fac unghiile. in rest, am invatat singura sa imi ingrijesc unghiile si chiar imi face o placere deosebita (si fara pic de modestie mentionez ca ultima data cand mi-am facut unghiile mi-au iesit atat de bine incat nici la salon nu cred ca ar fi iesit atat de ingrijite :">).

la salon mergeam ceva mai des pe parcursul verii pentru epilat si era destul de expensive. dar de cand mi-am luat benzi epilatoare veet, care sunt o investitie buna, nu mai bat drumul pana la salon.

inainte, pensatul si epilarea mustatii erau lucruri pe care neaparat le faceam la salon. dar m-am gandit ca in loc sa dau banii la salon, pot sa fac si singura acasa. astfel, mai pun un ban de-o parte si imi achizitionez singura produsele necesare :), iar satisfactia e mult mai mare.

adela sirghie spunea...

Corina, important este sa mergi de cateva ori la salon ca sa "furi" meserie!

Anonim spunea...

Foarte dragut si util! Si eu imi fac singura mani+pedi, epilat si pensat(-destul de putin pentru ca nu am nevoie). Insa asa e, am fost invatate sa depindem cat mai mult de ceilalti, lucru care nu mi se pare deloc ok. E important sa ne descurcam singure, indiferent de situatie, unde mai pui ca mai economisesti niste bani, cred ca e cu atat mai bine!

Camelia Andrasescu spunea...

Eu am mers la mani-pedi de fix 4 ori pana la 35 de ani...Nu pentru ca nu mi-ar placea sa ma rasfat din cand in cand dar imi este groaza sa nu iau hepatita B sau C...Pur si simplu nu am incredere in faptul ca sterilizeaza bine instrumentarul.Prima experienta a fost la nunta mea si am reusit sa plec de la un minunat salon cu unghii cu sclipici verde , noroc ca purtam manusi si nu s-a vazut !
M-am mai aventurat la nunta fratelui meu , intr-un oras mic de provincie , unde m-a taiat foarte tare la o unghie de abia am putut merge.A treia experienta a fost una reusita (castigasem un voucher la un salon in Timisoara si a fost totul perfect). Ultima a constat de fapt doar in aplicarea lacului propriu la maini in tipm ce asteptam sa-mi fac o" freza "(tot pentru o nunta).De fapt eu ma descurc excelent singura (sau cel putin asa imi place sa cred).
Despre vopsit trebuie sa recunosc ca nu practic inca acest sport si il aman cat pot. Cele cateva fire albe care din pacate deja au aparut le smulg cu penseta.