luni, august 3

din nou despre varfuri tocite


Am observat ca am inceput, de ceva vreme, sa acord parului aceeasi ingrijire pe care o acord fetei. De cand nu il mai vopsesc si si-a recapatat stralucirea naturala, nu mai stiu cum sa ii multumesc si sa il rasfat. Folosesc sampon cu protectie din Gama Sun Sublime de la Keune, ulei protector si serum pentru varfuri din aceeasi gama. Imi este atat de cald, incat am ajuns sa imi spal parul zilnic. Nu mai am deloc rabdare sa il usuc sau sa il intorc cu peria circulara, ar insemna sa ma si sufoc din cauza aerului cald, deci plec de cele mai multe ori cu el ud. Nu trebuie sa ma plimb mult prin soare, din casa la masina si din masina la birou, dar e suficient timp sa se usuce fara sa am nevoie de ajutorul vreunui aparat electric. O asemenea pauza e binevenita, deci simt ca fac si un lucru bun. Dupa ce il spal, il sterg usor cu prosopul, cu grija sa nu il incalcesc, aplic pe varfuri serumul de la Keune si masez putin, sa intre bine ingredientele in structura firului de par. Trebuie sa va spun ca acum am un nou serum de par de la Keune, cel care miroasea a lacramioare s-a terminat. Cel nou, din gama Sun Sublime, miroase a migdale, e la fel de bun ca primul, dar este imbogatit cu filtre solare, ceea ce il face de neegalat in aceasta perioada. Confera instantaneu stralucire parului, si, cum il aplic de la jumatatea parului in jos, nu e niciun pericol sa imi ingrase parul. Apoi pulverizez(daca mai am timp si consider ca nu e de ajuns sampon+serum),uleiul de protectie din aceeasi gama. E prima oara cand folosesc toate produsele din aceeasi gama. Serumul costa 140 ron si ajunge pentru 180 de aplicari.

6 comentarii:

SoSheSays spunea...

vad ca ai pus bannerul meu pe blog si merge. La ce anume eroare te refereai? La bannerele tale, care anume? Mersi.

Magda spunea...

foarte dragut.e destul de scumpicel serumul,pt mine.eu folosesc spray de par si serum pt varfuri dar nu am avut din acestea profesionale.ar fi cazul sa ii ofer si parului meu o ingrijire delicata ca si pielii si mai ales dupa ce ma intorc din vacanta.

adela sirghie spunea...

dar ce folosesti acum, magda?

Magda spunea...

acum mai am putin din spray-ul de par,serumul s-a terminat.am avut mai multe marci:tony&guy,gliss,ceva de la plafar,farmacie...nimic deosebit.

madalina spunea...

m-ai facut tare curioasa cu aceste produse de ingrijire pentru par. am sa imi cumpar si eu.

adela sirghie spunea...

pt magda si madalina: nici eu nu am crezut in keune pana nu am folosit!