joi, august 20

my place or yours?



Ultimele trei parfumuri care mi-au atras atentia sunt de la Benefit, o firma de care m-am indragostit de cand am testat primele produse, primavara aceasta. Noua colectie de parfumuri Crescent Row are ca sursa de inspiratie strada Royal Crescent din Bath, Anglia. Pe aceasta strada se pare ca locuiesc trei fete cucuiete, cu trei personalitati distincte.

Prima este Lee Lee(si i se potriveste parfumul Laugh with me), e feminina, jucausa si naturala, deci se inconjoara de miresme floral lemnoase, citrice, iasomie, crin si mosc. A doua este Sofia si are parfumul Something about Sofia, este o fata cu un stil individual bine conturat, sic si feminin, adora aceentele oriental-florale; iar a treia este Gina, cea mai aventuroasa, hotarata si mandra dintre ele, are o atitudine de seducatoare, genul care nu se sfieste sa intrebe My place or yours, deci miresmele lemnos-orientale au fost create special pentru ea.

Fermecator mi se pare faptul ca pentru toate cele trei parfumuri, Benefit a creat adevarate povesti: fiecare dintre fete are casa ei decorata sublim, delicat si cochet, chiar in interiorul cartonat si vintage al cutiei de parfum. Un univers asemanator celui creat de Vera Wang pentru vanilatul sau Princess. Eu in acest moment folosesc Laugh with me Lee Lee, promit ca revin cu amanunte in cateva zile, dupa ce ma edific.Gasiti Benefit numai la Sephora, iar o sticluta de parfum , apa de toaleta 30 ml costa 175 ron.

P.S. In luna care va urma intentionez sa prezint cateva firme extrem de cunoscute si apreciate afara, dar aproape necunoscute in Romania, parfumuri seducatoare care nu sunt nici Dior nici Chanel, dar care sunt spectaculos de emancipate si übercool din punct de vedere olfactiv. Daca veniti cu propuneri si sugestii si aveti vreo firma de suflet care va satisface pe deplin, dar care este aproape invizibila in Romania, fetelor eu as fi incantata sa le discutam impreuna si sa aflam lucruri noi unele de la altele!

16 comentarii:

camelcutza spunea...

buna.in unirea am gasit o sg data niste cosmetice fffff misto,biguine,mi-am luat un fard de ochi superb si fff rezistent,dupa o sapt a disparut standul,nimeni nu mai stie nimic de ele...

adela sirghie spunea...

da, stiu produsele biguine,am avut o mascara de la ei, foarte buna. dar au disparut de pe piata din ro, ai dreptate.
eu cred ca am gasit in cora sau carrefour, nu mai tin minte foarte bine, era in urma cu vreo 5 ani, poate chiar mai mult.
produse asemanatoare cred ca au cei de la max factor, ai incercat vreodata?

Zuzele spunea...

vroiam de mult sa-ti prezint o firma foarte misto de cosmetice..israeliana...care se bazeaza pe sarea de la Marea Moarta...nu se gasesc in Romania, dar "cumnata" mea lucreaza in Spania, la firma lor...spune ca sunt foarte bine vandute, desi costa si cateva sute de euro o crema antirid. mi-a promis ca-mi aduce si mie cateva in septembrie cand vine :) yupiii! nu mai tin minte firma, dar o sa vorbesc cu ea si va spun...chiar am intrat la ei pe site si mi-a facut cu ochiul cateva produse. Din pacate nu se gasesc in Ro si am impresia ca mai costa destul de mult si taxele de drum pe langa pretul piperat al cosmeticelor .Revin cu informatii noi curand! :)

Zuzele spunea...

PS: puteti sa-mi spuneti Gina! :)))

adela sirghie spunea...

pt Gina: te astept cu amanunte!

beautyandthecity spunea...

Am si eu o propunere: Collistar! m-ar interesa multe despre aceste produse. Eu le-am descoperit de curand si sunt tare incantata, deocamdata doar de cremele de corp, dar le iau pe rand.

adela sirghie spunea...

collistar cred ca au intrat pe piata in urma cu vreo 2 ani. le gasesti la sephora.
sunt foarte cunoscute in italia.
eu stiu multe fete care au fost incantate de anticeluliticele de la collistar, dar eu nu am folosit decat o pudra cu sclipici, editie limitata de Craciun, sub forma de inima, cu cristale aplicate, o bijuterie, e la loc de cinste pe masuta de toaleta!

SoSheSays spunea...

beauty and the city si eu sunt incantata de collistar.

Zuzele spunea...

nu prea mi-a placut parfumul ginei :( l-am testat aseara si mi -s parut foarte dulce...bine ca nici unul nu m-a dat pe spate, poate si pentru ca testasem deja mai multe arome :)
in schimb, m-am indragostit de Versace- Versense!! foarte dragut! fresh, cu arome de lamaita, citrice, santal...racoros si potrivit pentru vara...mi-a placut mult! si, nu mai spun de Marc Jacobs- Lemon, pe care l-am testat din nou :)

adela sirghie spunea...

eu de la benefit am laugh with me lee lee
imi place mult de tot cum miroase, chiar ma gandeam ca am o sticlutza asa de mititica, 30 ml!
singurul defect al parfumelului este ca nu sta prea mult pe pielea mea, se evapora destul de repede.
insa este apa de toaleta iar eu sunt obisnuita cu apa de parfum sau extracte.

Magda spunea...

le-am testat eeeeuuuuuu!sunt jucause asa frumos mirositoare si colorate.m-a incantat unul mai mult ca altul.

natty spunea...

te rog mai fa review-uri la alte produse benefit pe care le-ai incercat pentru ca plec la bucuresti saptamana viitoare si sigur ma va tenta iar ceva de la ei - macar sa iau in cunostiinta de cauza :)

adela sirghie spunea...

La lansarea Benefit in Romania a fost prezenta o fata foarte dragutza, Diana cred ca se numea, care lucra in Anglia, la Londra, pentru Benefit. Venise in Romania doar pentru aceasta lansare si mi-a facut un machiaj minunat cu produsele lor spectaculoase. Nu mai tin minte chiar tot de a folosit, dar tin minte un corector iluminator pentrui ochi si umbrele de pe fata, Erase Paste se numeste, un fond de ten Some Kind-a Gorgeous(cu o formula non-grasa), Benetint pentru obraji si buze, Gent Bent Lash pt gene cu volum...cam atat imi amintesc cu siguranta.

natty spunea...

ce te invidiez ca ai fost la lansarea benefit :)
eu mi-am mai luat high beam (iluminator) si bad girl (un fel de concealer pentru fata) dar am sa testez si erase paste si benetint, abia astept, multumesc ca mi-ai zis.
uite un link pentru benetint care ma face sa mi-l doresc pentru zilele acelea in care nu ai chef de nimic altceva:

http://www.makeupandbeautyblog.com/cosmetics/benefit-benetint-lip-balm-spf-15-and-a-quick-holla-at-my-girls/

adela sirghie spunea...

benetint este o nebunie de produs! are si o poveste foarte interesanta, a fost creat initial pentru fetele care faceau stiptease si care aveau nevoie de o accentuare foarte durabila a culorii naturale de buze, obraji si ...sfarcuri! Nu stiu daca scrie pe undeva acest lucru, eu l-am aflat la lansare, ca amanunt picant, de la Diana. Evident ca am cerut sa il incerc si eu, dar numai pe buze.

Anonim spunea...

Buna, firma Israeliana de care vorbea Gina se numeste Ahava, au magazin chiar langa Marea Moarta!
Intradevar sunt fff bune produsele, cei din Asia cumpara cu containerele:)

Brindusa.